بازار پوشاک ورزشی می تواند تا سال ۲۰۲۸ به ۵۴۹ میلیارد دلار افزایش یابد.

در این فصل کسب درآمد برای برندهای پوشاک ورزشی سخت بوده است. از Lululemon گرفته تا Nike و Adidas ، شاهد کاهش درآمدهای گسترده ای بوده اند که تا حد زیادی به دلیل مشکلات زنجیره تامین جهانی می باشد. پوشاک ورزشی در ۱۲ ماه گذشته، شاهد معاملات زیر بوده است: Spanx پس از خرید اکثریت سهام توسط Blackstone به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار رسید. Vuori یک سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری از SoftBank دریافت کرد که ارزش شرکت پوشاک را ۴ میلیارد دلار ارزیابی کرده بود. Sweaty Betty با حمایت LCatterton به مبلغ ۴۱۰ میلیون دلار به Wolverine Worldwide فروخته شد. پیش‌بینی می‌شود که بازار پوشاک ورزشی تا سال ۲۰۲۸ به ۵۴۹ میلیارد دلار افزایش یابد.

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

نظرات