بازاریابی دیجیتال
دیجیتال مارکتینگ ، همانطور که از اسمش پیداست، جذب و نگهداشت مشتری و توسعه بیزینس در راستای اهدف آن از طریق ابزارهای دیجیتال است. این ابزارهای دیجیتال شبکههای اجتماعی، وبسایتها، اپلیکیشنها و هر نقطه اتصال دیجیتال دیگری را در برمیگیرند. دیجیتال مارکتینگ به واسطه قابلیت قرارگیریاش در یک پلن مارکتینگ با هر بودجهای و وجود قابلیت سعی و خطا در آن به منظور بهبود مستمر و البته به دلیل نفوذ «دیجیتال» در همه ابعاد زندگی، بخش جداییناپذیر فعالیت بیزینسها و به خصوص بیزینسهای کوچک و نوپا شده است. اما تعداد شرکتهایی که با استفاده از این ابزار قدرتمند در ازای سرمایهگذاری خود آوردهای کسب نمیکنند، کم نیست؛ چرا که موفقیت و رسیدن به نتیجه مطلوب، مشروط به استفاده ازدیجیتال مارکتینگ بر پایه اصول مارکتینگ است. ۱۳ مهر , دانشگاه شهید بهشتی , ثبت نام در jaheshacademy
متن کامل نوشته در سایت جهش
نظرات