ایمیل مارکتینگ موثر- ۱۰ گام راه‌اندازی کمپین موفق (بخش اول)

آیا می‌دانید چگونه یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق راه اندازی کنید؟ نمی‌دانید استراتژی ایمیل مارکتینگ شما کار می‌کند یا نه؟ با ارسال حدود ۲۶۹ میلیارد ایمیل در روز، رقابت زیادی برای جلب توجه مخاطبانتان وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا مراحل اجرای یک کمپین ایمیلی موثر و موفق را در ۱۰ گام به شما معرفی نماییم. پس از مطالعه‌ی این مقاله شما قادر خواهید بود با پیاده‌سازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ موثر، توجه، تعامل، جذب و فروش بیشتری را جلب نمایید. یک کمپین ایمیل مارکتینگ، ایمیلی است که از یک کسب و کار (فروشنده) به یک یا چند مشتری یا مشتری احتمالی ارسال می‌شود. یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق باعث می‌شود که گیرندگان اقدام کنند، با کسب‌وکار شما درگیر شوند، و به شما برای جذب و فروش بیشتر کمک کنند. این امر باعث می‌شود که بازاریابی ایمیلی به ابزاری مناسب برای ایجاد اما قبل از اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق، باید بعضی کارهای مقدماتی را انجام دهید، تا برای ارسال اولین ایمیل موفق خود آماده باشید. موفق‌ترین کمپین‌های ایمیل مارکتینگ آن‌هایی است که یک لیست ایمیلی پر از افراد واجد شرایط دارد که به آنچه شما عرضه می‌کنید علاقمند هستند. بهترین راه ایجاد یک لیست ایمیلی هدفمند، تبدیل بازدید کنندگان وب‌سایت‌تان به مشترکین است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از پاپ‌آپ‌های هنگام خروج برای تبدیل بازدیدکنندگان ترک‌کننده به مشترکان و مشتریان استفاده کنید. همه بازاریابی‌های خوب با تعیین اهداف شروع می‌شود و بازاریابی ایمیلی از این قاعده مستثنی نیست. برای اجرای یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق، به این فکر کنید که به چه چیزی می‌خواهید برسید. اهداف مرسوم برای یک کمپین بازاریابی ایمیلی از این قبیل‌اند: برای اینکه بتوانید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی هدفمندتری ارسال کنید. هستند، که آنچه به مشترکان وعده داده‌اید را می‌فرستید، مانند یک خبرنامه هفتگی، یک هدیه رایگان، اطلاعات مناسبی که آنها می‌توانند استفاده کنند و موارد دیگر. اکنون که انواع ایمیل‌های ارسالی را می‌شناسید، زمان رفتن به گام بعدی برای ایجاد یک کمپین ایمیل مارکتینگ موثر است. این یک نقطه شروع خوب برای پیش‌برد کمپین‌های موفقیت آمیز است. که در تصویر زیر مشاهده می‌شود به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌های تراکنشی و به‌روزرسانی‌های وبلاگ محور را تنظیم کنید، سریع به مشتریان پاسخ دهید و ایمیل‌های تبلیغاتی و ارتباطی، ایجاد و ارسال کنید. این‌ها همه روش‌های خوبی برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی هستند. مطالعه‌ی ۵ گام بعدی ایمیل مارکتینگ موثر: بازاریابی ایمیلی موثر- ۱۰ گام برای راه‌اندازی کمپین موفق (بخش دوم)

متن کامل نوشته در سایت اینووین

    منبع بلاگ

    اینووین

    اینووین

    شبکه تخصصی کسب‌و‌کار در شبکه تخصصی کسب‌و‌کار اینووین کارآفرینان، استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و ... می‌توانند با ایجاد پروفایل و عضویت در گروه‌های کاری

    نظرات