کد و کوپن تخفیف: روشهای استفاده از پیشنهادهای ویژه و کدهای...
ارائه تخفیف برای فروشگاه آنلاین شما میتواند یک سلاح قدرتمند در نرخ تبدیلهای شما برای به دست آوردن مشتریهای وفادار باشد. استفاده ناخوشایند، شما میتوانید صدمات قابلتوجهی به کسب و کار خود وارد کنید یا ارائه تخفیفها و پیشنهادهای ویژه برای فروشگاه اینترنتی شما را مرور خواهیم کرد. جوانب مثبت و منفی ارائه تخفیف در فروشگاه اینترنتی موثر از تخفیف برای افزایش وفاداری و کسب مشتری استفاده کنید، اجازه بدهید ابتدا فروشگاه اینترنتی میتواند ابزاری موثر برای نهتنها کسب مشتری بلکه برای وفاداری با این حال، مهم است که قبل از شروع تخفیف، استراتژی کلی برند خود را عمقی و فروش روزانه یا هفتگی ممکن است برای رسیدن به اهدافتان بهتر باشد. برای برند شما است. این تخفیفها را روی تمام کالاهای موجود یا بهصورت کد تخفیف با محدودیت تعداد این موضوع باعث میشود مردم فکر کنند اگر از این تخفیف استفاده ۰۰۰ تومان است، از تخفیف درصدی استفاده کنید. است، از تخفیف مبلغ ثابت استفاده کنید. بالاترین حد درک ارزش تخفیف و پیشنهاد شما برای مشتریان میشود. هزینه ارسال یکی از دلایل اصلی ترک سبد خرید است. پیشنهاد ارسال رایگان راهی عالی برای کاهش این امر و افزایش نرخ تبدیل مشتری به برای افزایش ارزش متوسط خرید در فروشگاه اینترنتی خود، از گزینه ارسال رایگان با حداقل میزان خرید استفاده کنید. حتی میتوانید پیشنهاد ارسال رایگان را با سایر تبلیغات و پیشنهادهای فصلی و دورهای خود مانند کد تخفیف ۲۰٪ هدیه رایگان با خرید میتواند راهی فوقالعاده برای ارائه تخفیفهای اتوماتیک برای هر سبد واجد شرایط اعمال میشود و مشتریان قبل از شروع روند پرداخت، آنها را در صفحه سبد خرید مشاهده میکنند. کد تخفیف کدهایی است که مشتریان شما در طی فرآیند پرداخت کدهای تخفیف آزمایش خود را برای همچنین استفاده از کدهای تخفیف میتواند به شما کمک کند تا میزان هستید، ایجاد کد تخفیف جداگانه برای هرکدام میتواند تاثیر نسبی بر فروش را آسانتر چطور از تخفیف و پیشنهادهای ویژه برای فروش بیشتر و تکرار سفارشها پیشنهادها، تخفیفها برای ایجاد مشتریهای وفادار، مشتریهای جدید و تبدیل مشتری افزایش درآمد و برای تحقق اهداف تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. آنها در ازای گرفتن آدرس ایمیل از مشتریان و زمانی که صرف تکمیل یک فرم نظرسنجی مختصر میکنند، کارتهای هدیه رایگان به ارزش ۲۵ دلار را ارائه میدهند. همراه است که فرصتی برای ارائه تخفیفها و پیشنهادهای ویژه مربوط به این مناسبتها سرآمد این مورد است که مرتبا از تعطیلات برای تبلیغ پیشنهادهای و تخفیفهایشان به بازدیدکنندگان و مشتریان گذشته استفاده میکند. ایمیل پیشنهادهایی بعد از ترک سبد خرید به مشتری میتواند یک تاکتیک قدرتمند برای شما میتوانید به وسیله آن ایمیل پیشنهاد بعد از ترک سبد خرید را بهصورت اتوماسیونی برای مشتری ارسال کنید. این روش باعث میشود برای کسانی که اولین بار به فروشگاه شما همچنین با گرفتن ایمیل آنها، این امکان را برای خودتان در ازای ثبتنام در خبرنامه آنها، ۱۵٪ تخفیف برای خرید از این فروشگاه را ارائه میدهد. با دادن انگیزه به بازدیدکنندگان و مشتریان برای اینکه از فروشگاه شما در محافل اجتماعی خود (بین دوستان و آشنایان) حرف بزنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند، میتواند خود یک روش موثر برای ایجاد در ازای اینکه بازدیدکنندگان در مورد برند و تجربه کاربریشان در فیسبوک به اشتراک بگذارند، ۵ دلار اعتبار برای خرید بعدی به مشتریان ارائه میدهد. این فرصت استفاده کنید تا پیشنهادهای ویژه و تخفیفهای خود را بهعنوان یک اهرم و ۸. ارائه پیشنهاد برای خرید اول ارائه یک پیشنهاد ویژه برای کسانی که برای بار اول از شما ۵۰٪ تخفیف در عینکهای نسخهای (تجویز دکتر)، ۱۵٪ تخفیف روی لنزها و پیشنهاد ارسال رایگان به همه بازدیدکنندگان جدید ارائه میدهد. ، تولیدکننده و فروشنده آنلاین کاورها و کیسهای محصولات اپل، ۱۰٪ تخفیف برای خرید اول شما در نظر میگیرد. یک پیشنهاد مبتنی بر ارزش کل سبد خرید یک تاکتیک برای بالا بردن فروش، تشویق مشتریان برای صرف هزینه بیشتر و افزایش اندازه میزان سفارشهای فروشگاه شما است. یک راهبرد استراتژیک برای بکار بردن این امر در فروشگاه اینترنتی آن متمرکز شوند، سعی کنید تخفیف برای حداقل خرید را برای ایجاد انگیزه در مخاطبان راهی عالی برای ایجاد وفاداری مشتری با افرادی باشد که شما را فالو میکنند. آنها برای برنامههای بازاریابی آینده خود استفاده کنید. در مثال زیر، آنها ۱۵ درصد تخفیف برای کسانی که از طریق آمازون محصولات آنها را سفارش دهند به دنبال کنندگان توییتر خود پیشنهاد دادند. شما بهراحتی میتوانید با بیدک کدهای تخفیف خاص ایجاد همچنین REI به اعضا بابت هر خرید پاداشی در نظر میگیرد، مانند این کارت هدیه ۲۰ دلاری رایگان در ازای خرید واجد شرایط و بالای ۱۰۰ دلار. مشتری تبدیل کنید یک پیشنهاد لحظه آخری قبل از ترک سایت است. در صورت وارد کردن آدرس ایمیل خود در فرم، آنها تخفیف بر اساس درصد ارائه میدهند. اگر کاربران پس از آن سبد خرید را رها کنند، این فروشگاه یک ایمیل با کد تخفیف با ارزش حتی بیشتر از پیشنهاد قبلی را برای ایجاد ترغیب بیشتر مشتریان برای تبدیل شدن به خریدار ارسال میکند. این پیشنهادهای ویژه برای ری تارگتینگ یا هدفگذاری آنها بهطور موثری چندین بار در طول چرخه خرید از این روش استفاده میکنند برای افزایش قرار گرفتن شما در معرض دید خریداران آنلاین است. برای ترغیب مردم برای تبدیل شدن به خریدار پس از دیدن پستها در شبکههای اجتماعی، BarkBox یک کد پیشنهادی منحصر به فرد را در اختیار اینفلوئنسرها قرار میدهد تا با مخاطبان خاص خود به اشتراک بگذارند. A post shared by پاداش به مشتریان برای پیوستن به برنامه وفاداری مشتری شما، انگیزه بیشتری برای ثبتنام در این برنامه ایجاد کنید. هنگام پیوستن به برنامه وفاداری مشتری تخفیف ۵ دلاری روی خرید بعدی را به شما پیشنهاد میدهد. مشتریان میتوانند این تخفیف را بهصورت آنلاین با داخل فروشگاه اعمال کنند. اگر میخواهید آنلاین فروش داشته باشید، ایجاد انگیزه برای خرید اینکه آیا شما میخواهید از سایت فروشگاه اینترنتی خود بهعنوان فروش اضافه بر سازمان برای فروشگاه فیزیکی خود استفاده کنید یا یک مرکز خرید خارج مارکت مشتریان خود را در روش خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه فیزیکی را با یک پیشنهاد ویژه در صفحه اصلی خود تحریک میکند. هدف آنها این است که مشتریان از خریدار فیزیکی تبدیل به خریدار آنلاین شوند و برای تحویل گرفتن سفارش خود به فروشگاه فیزیکی مراجعه کنند. این امر به کیب و کار اجازه میدهد تا یک تجربه حضوری را برای خریدار آنلاین ایجاد کند و همچنین درحالیکه مشتریان در فروشگاه هستند، راهی برای تبلیغ سایر محصولات باشد. ویژه ایجاد کنید، میتوانید فروش حضوری را نیز هدایت کنید. به دلیل ارسال کوپن با تخفیف برای خریدهای داخل فروشگاه شناختهشده است. پس از کلاس، دانش آموزان دعوت میشوند تا در طبقه بالا خرید کنند و از ۲۵٪ تخفیف برای خریدهای داخل فروشگاهی خود بهرهمند شوند. اگر آنها میخواهند آنلاین خرید کنند، prAna میتواند بهآسانی کد تخفیف را به دانشجویان یوگا ارائه دهد تا آن را در خرید آنلاین بعدی خود اعمال کنند. این نقاط عطف میتواند برای مشتری شخصی باشد، مانند تولد یا استفاده کنید، رابطه شما با مشتریان است. این موارد شامل سالگرد اولین خرید مشتری یا آنها قبل از اینکه مشتری به برنامه وفاداری بپیوندد این اطلاع را میدهند که چنین برنامههای برای آنها در نظر دارند. تمام پیشنهادهای ویژه و تخفیفها برای هر کسب و کار آنلاینی اهداف خود، ایجاد وفاداری مشتری و افزایش درآمد استفاده کنید.
متن کامل نوشته در سایت بیدک
نظرات