بروزترین راهنمای بازاریابی در اینستاگرام برای فروشگاه اینترنتی: صفحه پروفایل شما...

صفحه پروفایل اینستاگرام شما با صفحه اصلی فروشگاه شما برابری می‌کند. جایی است که شما تنها با چند جمله، ماهیت برند خود را شرح می‌دهید. روشی که شما صفحه پروفایل خود را سازمان‌دهی می‌کنید، بر اینکه مردم چطور متوجه شوند که چه‌کاری می‌کنید، چه کسی هستید و چه چیزی برای ارائه دارید، تاثیر خواهد داشت. درحالی که شما ظرفیت زیادی برای ویرایش ندارید – یعنی اینکه شما تنها می‌توانید لوگو، بیو و آدرس اینترنتی (URL) را ویرایش کنید – طوری که این سه عنصر را در صفحه پروفایل کنار هم می‌گذارید تاثیر بسزایی خواهد داشت بر اینکه چطور فالوورهای شما برند شما را درک خواهند کرد و چه مقدار ترافیک جذب فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد. ۱- یک بیو (bio) متقاعدکننده بسازید تا به حال در یک رویداد مربوط به کسب‌وکار بوده‌اید که شخصی به شما کارت ویزیتش را بدهد؟ شما چه اطلاعاتی را روی کارت دیدید؟ نام شخص، سمت ...

متن کامل نوشته در سایت بیدک

    منبع بلاگ

    بیدک

    بیدک

    پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

    نظرات