کامنت‌های منفی را منتشر کنید

کامنت‌های منفی را منتشر کنید

بازاریابی از طریق UGC (محتوا تولید شده توسط کاربر) استراتژی جذابی است که کمتر به آن توجه می‌کنیم. درنگاه اول UGC، ممکن است تنها محتوای بدون هزینه‌ای به نظر آید که مشتریان و اینفلوئنسر‌ها در طرفداری از برند شما تولید می‌کنند. اما برای بازاریابانی که به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی استراتژی UGC برای مشتریان یا کسب‌و‌‌کار‌های کوچک‌تر هستند، این فقط یک تعریف اولیه است. معمولا کسب‌و‌کار‌های نوپا و کوچک یا استارت‌آپ‌ها، دسترسی به اینفلودئنسر‌ها یا مشتریان زیادی ندارند که بتوانند در استراتژی UGC خود از آن‌ها استفاده کنند؛ همچنین امکان صرف هزینه زیاد برای راه‌اندازی کمپین‌های انفجاری بزرگ، برای آن‌ها مقرون به صرفه نیست. در این شرایط، شما شانس بزرگی خواهید داشت و می‌توانید CGC یا customer-generated content را وارد استراتژی بازاریابی خود کنید. با استفاده از کامنت‌های خودِ مشتریان بالفعل، می‌توانید آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید یا از میان مخاطبان، مشتریان جدید جذب نمایید. این افراد با ...

متن کامل نوشته در سایت آریا راد آرتیمان (نظربین)

    منبع بلاگ

    آریا راد آرتیمان (نظربین)

    آریا راد آرتیمان (نظربین)

    حافظ نام تجاری و هویت کاربران شما

    نظرات