۱۷ نرم‌افزار ضروری که برای مدیریت کسب‌ و کار کوچک خود نیاز دارید

۱۷ نرم‌افزار ضروری که برای مدیریت کسب‌ و کار کوچک خود نیاز دارید

از آن‌جایی‌که شروع کسب‌وکارهای کوچک و یا فریلنسری بسیار ساده است، صاحبان آن‌ها اغلب فراموش می‌کنند مانند هر کسب‌وکار دیگری برای مدیریت کسب و کار شان برنامه‌ریزی کنند، از ابزارهای مناسب استفاده کنند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند. در این مقاله، ما طیفی از نرم‌افزارها که منجر به ساده‌تر شدن فعالیت‌های شما می‌شوند معرفی می‌کنیم. اگر کسب‌وکار خود را به صورت فردی اداره می‌کنید از ابزارهایی که در ادامه مطرح خواهیم کرد استفاده کنید تا بازدهی خود را به حداکثر برسانید و اگر به صورت تیمی کار می‌کنید این ابزارها را به همکاران خود نیز معرفی کنید تا مدیریت کسب و کار خود را آسان تر کنید. ابزارهایی برای مدیریت زمان برای فریلنسرها انجام به موقع کارها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و با این‌که آن‌ها هیچ محدودیتی از لحاظ زمانی برای انجام کار خود ندارند، اما از طرفی هم باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا زمان هدر رفته‌ی آن‌ها ...

متن کامل نوشته در سایت حسابیت (پردازش ابری مریان)

    منبع بلاگ

    حسابیت (پردازش ابری مریان)

    حسابیت (پردازش ابری مریان)

    سرویس فاکتور آنلاین

    نظرات