زنجیره ارزش حقوق رسانه های ورزشی
اکوسیستم جدید در زنجیره ارزش بسیاری از صنایع که پیشتر توسط ظهور تکنولوژیهای جدید دچار اخلال شده بود، پیچیدهتر و به هم پیوسته گشته است. علاوه بر این، ارزش پیشنهادی ارائه شده توسط شبکههای تلویزیونی به طور فزایندهای پیچیده شده است و دادهها در کنار حقوق رسانههای سنتی به عنوان ارائه خدمات تمام وقت جدید در فضای برتر رسانهای در حال ظهور هستند. همچنین در حال حاضر شرکتهای مختلف در حال توسعه سیستم عاملهای برتر داخلی هستند که به آنها امکان دسترسی مستقیم به طرفداران نهایی ورزش را میدهد. را مجددا راه اندازی کرد تا راهی برای درک بیشتر پایگاه فناوری دیجیتال و کنترل بیشتر محتوای ارائه شده به طرفدارانشان باشد. زنجیره ارزش سنتی حقوق رسانهها از اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی توسط متقاضیان جدید و برتر رسانهای مختل شده است. و لالیگا (لیگ برتر فوتبال داخلی اسپانیا) بیشترین تحولات را در رقابت حقوق رسانهها شاهد هستند. بازیگران برتر رسانهای که حقوق رسانههای ورزشی را به دست میآورند از ویژگیهای زیربنایی مشابهی برخوردار هستند، با این وجود جهان با مدلها و رویکردهای مختلف تجاری بسیار تقسیم شده است. در سه سال گذشته نیز ظهور سیستم عاملهای برتر ورزشی مانند
متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی
نظرات