بیست و چهارمین هم آفرینی شهر مشهد
در این رویداد علاقه مندان نوآوری شهری، شهر سازان و برنامه ریزان، معماران و علاقه مندان به استارتاپها و پروژههای نوآوری شهری حوزه مسکن میتوانند طبق مشخصات ثبت شده روی پوستر شرکت داشته باشند منظور از ارزش آفرینی برای مشتری این است که تولید کالا یا خدمات به گونهای انجام شود که مشتری، حاضر شود برای آن هزینهای پرداخت کند و بسیار واضح است که مشتری زمانی برای کالا یا خدماتی پول پرداخت میکند، که برایش مفید باشد و نیازش را تامین کند.
متن کامل نوشته در سایت مرکزی نوآوری شهرداری مشهد
نظرات