مدیریت ارتباط با مشتری چه تاثیری در بازاریابی دارد ؟
همه ما میدانیم که مدیریت ارتباط با مشتری برمیگردد به مسئله CRM که ممکن است شما هم اسم این نرم افزار را شنیده باشید. خوب، بهتر است بدانید CRM فقط یک نرم افزار نیست بلکه خیلی بیشتر از این حرف هاست. شاید برای همه شما سوال باشد که چرا باید از این نرم افزار استفاده کنیم؟ به این دلیل که شرکتهای که از CRM استفاده میکنند بهتر مشتریان خود را میشناسند، و نیاز منحصر به فرد آنها را درک میکنند. این نرم افزار، اطلاعاتی نظیر: نامها، آدرسها، شماره تماسها، سن، جنس، تعداد فرزندان و… را جمع آوری کرده و آنها طبقه بندی میکند و همچنین علاوه بر اطلاعات شخصی مشتریان اطلاعاتی درباره عادت خرید آنها را جمع آوری میکند، این اطلاعات، میتواند برای تهیه یک استراتژی تمام عیار بازاریابی بسیار مفید باشد. با استفاده از این نرم افزار و شناختن عادتها و اطلاعات مشتریان میتوانید به راحتی برای آنچه که آنها نیاز دارند را فراهم کنید. استفاده از این نرم افزار برای همه مشاغل مفید است.
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات