چرا بازاریابی بدون برندینگ بی فایده است ؟
قطعا عوامل دیگری بر روی فروش تاثیر گذارند مانند: انتخاب نام برند خوب که بسیار موثر است. برندینگ یک نام تجاری است که همه کسب و کارها برای مشخص کردن نام تجاری خود آن را انتخاب میکنند تا به این وسیله همه مردم آنها را بشناسند. امروزه برای همه مردم نام برند و کیفیت آن بسیار مهم است و اکثر افراد برای خرید هر وسیلهای اول نام برند آن را میپرسند و در صورت معروف بودن آن برند و بالا بودن کیفیت، آن وسیله را میخرند. البته این کار بسیار عاقلانهای است و اکثر مشتریان اعتقاد دارند که برند یک نیروی محرکه مهم در ایجاد وفاداری مشتری است. قطعا چنین اعتقادی جای تحسین کردن دارد، همه ما به کیفیت محصول بسیار اهمیت میدهیم و اگر از آن راضی باشیم آن محصول را به چند نفر دیگر معرفی میکنیم، که این امر باعث میشود که روز به روز نام آن برند معروفتر شود و افراد بیشتری از محصولات آن شرکت خرید کنند. فرض کنید که به شما یک محصولی بدهند که نام برند نداشته باشد و شما آن را نمیشناسید و از کیفیت آن باخبر نیستید، آیا راضی میشود که با قیمت پایین آن را بخرید؟ قطعا هیچ وقت همچنین کار را انجام نمیدهید، مخصوصا بعضی از محصولاتی که برای سلامتی ما مهم است مانند: لوازم آرایشی، محصولات غذایی و مواد بهداشتی که در سلامتی ما نقش بسیار مهمی دارد. آنها اعتقاد دارند که این بازاریابی است که نام یک برند و شرکت را معروف میکند. اگر مشتریان از یک محصول خاص راضی باشند، قطعا دوباره از همان محصول خرید میکنند و این باعث میشود که مشتریان به محصولات شما و شرکت شما وفادار شوند. برندینگ موضوع بسیار مهم است که همه کسب و کار در مرحله اول باید آن را مشخص کنند.
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات