بازاریابی شبکه ای چیست ؟

این نوع بازاریابی فرصت هایی را برای افراد فراهم می‌کند تا محصولات شرکت را به بازار عرضه کنند، وحتی می‌توانند تعدادی از محصولات یک شرکت را خریداری کنند و به جاهای دیگر بفروشند و سود بیشتری کسب کنند. هرچه این زیر شاخه بیشتر باشد قطعا سود بیشتری دریافت خواهند کرد. این نوع بازاریابی معمولا طبقات زیادی از فروشندگان را تشکیل می‌دهند و این فروشندگان باید کسانی را برای زیر مجموعه خود معرفی کنند تا این زنجیره ادامه پیدا کند و هرچه این زنجیره بیشتر شود و فعالیت آن بیشتر باشد، قطعا سود بیشتری می‌برند. جالب است که بازاریابی مستقیم بهترین نوع بازاریابی است، زیرا محصولی را که دوست دارید، پیدا می‌کنید و آن را به دوستان و خانواده خود و یا هر فرد دیگری می‌فروشید و دغه دغه این را ندارید که افراد جدید پیدا کنید تا زنجیره خود را بیشتر کنید. به این گونه که صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان محصولات شرکت را بر روی سایت قرار می‌دهند و افراد می‌توانند با کلیک کردن بر روی محصول آن را خریداری کنند. در این نوع بازاریابی از فروشندگان می‌خواهند که مشتریانی پیدا کنند تا محصولات آن‌ها را پخش کنند. البته برای این کار باید افراد را تشویق کنند تا به این زنجیره بپیوندند و محصولات آن‌ها را تبلیغ کنند. مزایا و معایب این نوع بازاریابی: اگر شما قدرت بیان و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید می‌توانید افراد بیشتری را در این زنجیره دعوت کنید و به ازای هر کدام از آن‌ها سود دریافت کنید. سعی کنید اگر روابط عمومی بالایی دارید وارد این نوع بازاریابی شوید تا بتوانید افراد را جذب کنید و سود بیشتری ببرید.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات