کتاب حس برند اثر مارتین لینداستروم

کتاب حس برند اثر مارتین لینداستروم

حس برند یکی از بهترین کتابهایی‌ست که در حوزه تاثیر عوامل حسی بر برند نوشته شده است. مطالعات نشان می‌دهد که ۷۵ درصد از احساسات ما بر اساس آنچه که بو می‌کنیم ایجاد می‌شوند. آقای مارتین لینداستروم در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه شرکت‌های موفق نه تنها از حس‌ بویایی بلکه از حس لامسه، مزه، بینایی و شنیداری استفاده می‌کنند تا در ارائه برند خود متفاوت به نظر برسند و بتوانند میزان موفقیت خود را به صورت کمّی نشان دهند. طرح نوآورانه جناب لینداستورم بر اساس مطالعات تاثیر حواس پنجگانه بر خلق یک برند، به ما یک برنامه شش مرحله‌ای می‌دهد تا بتوان معنای تازه‌ای به مفهوم برند داد. مطالعات درج شده در این کتاب شامل چندین کشور در جهان می‌شود و به مثال‌های زیادی در خصوص ساخت محصول و تجربه فروش می‌پردازد. در "حس برند"، نویسنده تلاش دارد تا برندها را بر اساس میزان برانگیختن احساسات مخاطب و ...

متن کامل نوشته در سایت خانه استارتاپ (کرج)

    منبع بلاگ

    خانه استارتاپ (کرج)

    خانه استارتاپ (کرج)

    پیش شتابدهنده و فضای کار اشتراکی

    نظرات