بهترین ماساژ برای یک دونده و زمان مناسب آن

یک دونده باید ماساژ را به عنوان جزءیی ضروری در برنامه ورزشی خود داشته باشد. این فصل اوج تمرینات دو ماراتن است و عضلات ما با فکر به آن هم درد می‌گیرد. این که آیا شما برای یک رویداد تمرین می‌کنید و یا عاشق دویدن در جاده‌ها هستید فرقی نمی‌کند، ماساژ باید جزء ضروری از هر نوع دویدن و برنامه بازیابی هر دونده‌ای باشد. علاوه بر اینکه به سادگی احساس خوب بودن را منتقل می‌کند، می‌تواند روند بهبودی را تسهیل کند و سرعت بخشد و درد را کاهش دهد. بهترین نوع ماساژ برای یک دونده اما با تمام گزینه‌های موجود، بهترین نوع ماساژ برای یک دونده چیست و چه زمانی موثر است؟ پاسخ به این سوال به اهداف، روال و بدن منحصر به فرد شما بستگی دارد. به عنوان یک قاعده کلی، ماساژ عمیق‌تر، طولانی‌تر است که بدن برای بازیابی و پاسخ دادن – درست مثل تمرین. بدین معنا است ...

متن کامل نوشته در سایت ورزمان

منبع بلاگ

ورزمان

ورزمان

اسنپ برای خدمات ماساژ در منزل، محل کار و هتل

نظرات