کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی چیست؟
کپی رایتینگ مهارت بازنویسی کلمات برای فروش بهتر است. به آن نوعی زبان فروش میگویند با این تفاوت که بسیار بیشتر از فروش برای ما خلق ارزش میکند. به بیان دیگر کپی رایتینگ ارتباطی میان نوشتن و کسب و کار است. کپی رایتینگ (Copywriting) به تجارتها کمک میکند تا کالا و خدمات به مشتری معرفی شود. در واقع کپیرایتینگ یا تبلیغ نویسی پل ارتباطی میان مشتری و شرکت است. هدف کپی رایتینگ برخلاف خبر نویسی یا مقاله نویسی، درگیر کردن (Engaged) خواننده با متن است. این تاثیر میتواند به فروش، شناخت محصول، خدمات یا شرکت مرتبط باشد. تفاوت کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) و کپی رایت چیست؟ در ابتدا باید بگوییم کپی رایتینگ با کپی رایت متفاوت است. در واقع کپی رایتینگ ارتباط میان کاربر و شرکت برای هدف خاصی است. اما کپی رایت، حق تکثیر یا حق نشر مجموعهای از حقوق انحصاری است که به ناشر یا پدیدآورنده یک اثر ...
متن کامل نوشته در سایت فرانش
نظرات