۱۴ نکتهای که رهبر یک گروه برای تقویت کار تیمی باید بداند
دیکشنری وبستر کار تیمی را فعالیتی میداند که در آن همکاران هرکدام بخشی از یک کار را انجام میدهند و کار همه اعضا در جهت بهره وری تیم خواهد بود. بهطورکلی کارهای انجام شده به صورت تیمی، در اثربخش ترین و پربازده ترین حالت خود انجام میشوند؛ به شرط آن که روش مدیریت و پیش برد صحیح آن را به کار بگیریم و از و جبران نقاط ضعف استفاده کنیم. با این وجود بسیاری از مدیران در شکل دادن و هدایت یک تیم منسجم، با مشکل مواجه میشوند. مدیریت تک به تک کارمندان منجر به سردرگمی اعضای گروه شده و در نتیجه مدیریت تیم و روند کار به سختی پیش میرود؛ تا جایی که یکی از ، مشکلات در کار تیمی است. تمرین کار تیمی، روابط کلامی و غیرکلامی همکاران با یکدیگر را تقویت میکند. در حین فعالیت در پروژههای تیمی، باید یاد بگیرید که بهطور شفاف ارتباط برقرار کنید ...
متن کامل نوشته در سایت کارمانا
نظرات