بازاریابی محتوایی چیست؟
هر لحظه بازاریابی سنتی کمتر مورد استفاده و توجه قرار میگیرد. اگر میخواهید بازاریاب موفقی شوید، باید روشهای بازاریابی بهتر و تازهتری را بررسی کنید. ما توصیه میکنیم با بازاریابی محتوای ی آشنا شوید. البته همین ابتدا جا دارد بگوییم بازاریابی محتوایی با بازاریابی محتوا که به اشتباه در ایران جا افتاده، کاملا متفاوت است. بازاریابی محتوایی بر ارائهی محتوای مفید برای جذب مخاطب دلالت دارد؛ در حالی که در بازاریابی محتوا، برای محتوایی که تولید میکنیم بازاریابی میکنیم تا از طریق محتوای ارائه شده درآمدزایی کنیم. برای این که بهتر تفاوت را متوجه شوید در پلتفرم آموزشی فرانش بازاریابی محتوا انجام میشود، در حالی که در مجله مهارت فرانش بازاریابی محتوایی انجام میدهیم. بازاریابی محتوایی یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، جذاب و مرتبط متمرکز است. هدف از بازاریابی محتوایی جذب و حفظ مخاطبان مشخص است تا با ارائهی محتوای مفید به آنان، ...
متن کامل نوشته در سایت فرانش
نظرات