۴ تکنیک به روز بازاریابی b۲b که لازم است بدانید

۴ تکنیک به روز بازاریابی b۲b که لازم است بدانید

در نتیجه، شرکت‌های b۲b باید اهداف روابط عمومی و بازاریابی خود را برای این مخاطبان تنظیم کنند. در اینجا موضوعاتی که شرکتهای فناوری b۲b هنگام تهیه یک برنامه بازاریابی و روابط عمومی با آن روبرو هستند، قرار داده شده است. بنابراین، اکثر اقدامات روابط عمومی و بازاریابی شما به سمت این جمعیت خاص باید با محتوای دیجیتالی باشد که به نظر آنها جذاب باشد. در حقیقت، فیلم می‌تواند راهی عالی برای آگاهی این بازار هدف در مورد مفاهیم پیچیده مربوط به محصول یا خدمات شما باشد. اینها بعنوان بخشی از تلاش‌های روابط عمومی (pr) شما برای دستیابی به رسانه‌های هدف است. ۹۰٪ ملنیالها روزانه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، واضح است، رسانه‌های اجتماعی برای روابط عمومی (pr) و استراتژی بازاریابی شرکت b۲b شما به طور فزاینده‌ای اهمیت دارند. با این حال، ترکیب رسانه‌های اجتماعی و روابط عمومی (pr) اکنون راهی عالی برای انجام این کار است. این به شما کمک می‌کند تا شناخت و اعتماد به نفس برند را برای مخاطب هدف خود ایجاد کنید. هدف در اینجا این نیست که سعی کنید و بلافاصله محصول خود را به آنها بفروشید، بلکه این است که تبدیل به یک منبع اطلاعاتی مطمئن شوید.

متن کامل نوشته در سایت فارابی

    منبع بلاگ

    فارابی

    فارابی

    شتابدهنده تخصصی حوزه فینتک

    نظرات