سه راه برای استارتاپهای فینتکی که می توانند با محتوا، اعتماد کاربران را جلب کنند

سه راه برای استارتاپهای فینتکی که می توانند با محتوا، اعتماد کاربران را جلب کنند

با این حال، استارتاپ شما باید برای جلوگیری از بی اعتمادی ای که می‌تواند به ارائه دهندگان خدمات مالی متصل شود، احتیاط کند. به همین دلیل می‌خواهیم به ۳ روند بازاریابی فینتک بپردازیم که می‌توانید در تلاشهای بازاریابی محتوایی خود به کار ببرید، تا به شما در ایجاد اعتماد و اطمینان در مخاطبان هدف خود کمک کنیم. بیزینس شما ممکن است محتوای شخصی سازی شده را در نظر بگیرد که به کاربران آموزش می‌دهد که چگونه محصول شما می‌تواند مشکلات موجود را حل کند یا به آنها در تنظیم محصولات مالی کمک کند. این مشکلات عادی و ناگفته در بازار هدف آن است که محصولاتش راه حلی برای آن ارائه می‌دهد. با این حساب، لازم است مشکلاتی را که مخاطب هدف شما هنگام استفاده از فناوری مالی با آن روبروست، شناسایی کنید. در ابتدا، می‌توانید با توجه به بررسی‌های آنلاین محصول یا خدمات خود این کار را انجام دهید. این محتواها به آنها کمک می‌کند تا مشکلات متداول را حل کنند و به ایجاد اعتماد به برند شما کمک خواهد نمود. برای ایجاد اعتماد مخاطبان به برندتان، باید محتواهایی را تولید کنید که سایر خواسته‌ها و نیازهای بازار هدف شما را برطرف کند، که ممکن است با محصول شما ارتباطی نداشته باشد. خوب، زیرا این نوع محتوا نشان می‌دهد که مشتریان خود را چگونه می‌شناسید. بدون شک قبلا می‌دانید مشتری هدف شما کیست، اما با ایجاد پرسونای خریدار برای خود می‌توانید بفهمید که چه چیزی آنها را راضی میکند. این کار به شما امکان می‌دهد خواسته‌ها و نیازهای آنها را در خارج از چارچوب محصول خود تشخیص دهید و بتوانید محتوایی را شروع کنید که این موارد را برطرف کند. و از همه مهمتر، با شفاف بودن می‌توانید اعتماد را در مخاطبان خود نیز ایجاد کنید. محتوای حل مسئله، محتوای مرتبط با مخاطب هدف شما و همچنین سادگی و شفافیت برند سه راه هستند که می‌توانید شروع به ساخت و حفظ اعتماد مصرف کننده کنید.

متن کامل نوشته در سایت فارابی

    منبع بلاگ

    فارابی

    فارابی

    شتابدهنده تخصصی حوزه فینتک

    نظرات