کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی چیست؟

کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی چیست؟

کپی رایتینگ مهارت بازنویسی کلمات برای فروش بهتر است. به آن نوعی زبان فروش می‌گویند با این تفاوت که بسیار بیشتر از فروش برای ما خلق ارزش می‌کند. به بیان دیگر کپی ­رایتینگ ارتباطی میان نوشتن و کسب و کار است. کپی رایتینگ (Copywriting) به تجارت‌­ها کمک می­‌کند تا کالا و خدمات به مشتری معرفی شود. در واقع کپی‌رایتینگ یا تبلیغ نویسی پل ارتباطی میان مشتری و شرکت است. هدف کپی­ رایتینگ برخلاف خبر نویسی یا مقاله نویسی، درگیر کردن (Engaged) خواننده با متن است. این تاثیر می­تواند به فروش، شناخت محصول، خدمات یا شرکت مرتبط باشد. تفاوت کپی رایتینگ (تبلیغ نویسی) و کپی رایت چیست؟ در ابتدا باید بگوییم کپی رایتینگ با کپی رایت متفاوت است. در واقع کپی رایتینگ ارتباط میان کاربر و شرکت برای هدف خاصی است. اما کپی رایت، حق تکثیر یا حق نشر مجموعه‌­ای از حقوق انحصاری است که به ناشر یا پدیدآورنده یک اثر ...

متن کامل نوشته در سایت فرانش

منبع بلاگ

فرانش

فرانش

مشاهده و فروش آموزش ویدئویی

نظرات