قوانین آسان برای نوشتن توضیحات کالا که باعث فروش می شوند

فرض کنید مشتری الآن در صفحه فروشگاه اینترنتی شما است و به دنبال کالایی خوب و به این معنی که، توضیحات کالا، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های فروشگاه آنلاین شما در حتی اگر توضیح کالا این قدرت باورنکردنی را در خود داشته باشد، نوشتن یک نسخه این امر مخصوصا وقتی که لیست طولانی از آیتم‌های صفحه کالای خود برای کار شما می‌خواهید قادر باشید که مشخص کنید کدام ویژگی‌ها مورد توجه خریداران هنگامی که در حال نوشتن توضیحات کالا خود هستید، این سوالات را در نظر داشته به عنوان مثال، به این کالا در فروشگاه روی ویژگی‌هایی تمرکز دارد که بیشترین جذابیت را برای شخص خریدار داشته است. این امر کاملا به قانون شماره ۲ برای نوشتن توضیح کالا منتهی می‌شود. از طرف دیگر، مزیت محصول د توضیحات کالا می‌گوید که چگونه می‌تواند زندگی خریدار در این توضیحات کالا، ویژگی‌ها محصول شامل ۱۰۰٪ نمک خالص هیمالیا، وزن ۴-۶ مثال دیگری را می‌توان در توضیحات کالا در شرکت شمع Yankee برای سایز نمونه‌ی شما می‌توانید همان رایحه و عطر را داشته باشید بدون اینکه روی شمع بزرگ‌تر و گران‌تر سرمایه‌گذاری کنید. محتوای توضیحات کالا شما باید خریداران بالقوه را متقاعد کند که زندگی آن‌ها قبل از شروع به نوشتن توضیحات کالا، خلاصه‌ای از ویژگی‌ها و مزایای محصول خود بردارید. به این فکر کنید که چگونه محصول لذت را افزایش و نقطه درد و نیاز را کاهش می‌دهد. برای هر ویژگی‌ای که در لیست خود قرار می‌دهید، بسنجید که چگونه این امر به برگرداندن ویژگی‌ها به مزایایی مانند این به شما کمک می‌کند توضیحات کالا را قانع‌کننده‌تر با پر کردن هرگونه شکافی که خریداران بالقوه ممکن است در مورد محصول احساس یک کار فوق‌العاده برای توضیح کالا خود یعنی توضیحات کالا مطمئنا شامل ویژگی‌هایی است، درست، اما بیشتر به داستان ویژگی جورایی باعث می‌شود که شما بخواهید این چای را در زندگی روزمره خود نیز داشته وقتی کار به داستان گویی در توضیحات کالا می‌رسد، سعی کنید به سوال‌ها پاسخ دهید: این محصول در زندگی روزانه خریدار چگونه به نظر می‌رسد؟ ساخت موقعیت مثل این به خریدار کمک می‌کند تا محصول را طوری تصور کند که ویژگی‌ها تا محصول را یک غلبه یا همراه عاطفی تصور کند، احتمال این وجود دارد که فراموش کند که این محصول در حال فروخته شدن به او است. اگر توضیحات کالای شما چیزی نیست که شما در مورد محصول به دوست خود بگویید، در تمام سایت حتی در نام کالا، این کار را به طرز خارق‌العاده‌ای خوب انجام می‌دهد. در توضیحات کالا از زبان طبیعی استفاده می‌کند که ممکن است در مکالمه واقعی با با توجه به این کلمات و عبارات، می‌توانید مشتریان خود را راحت‌تر متقاعد کنید او لیست کاملی از این کلمات دارد که می‌تواند به شما کمک کند محصول شما را جذاب‌تر Bangs Shoes کلمات قدرت را در توضیحات کالا خود قرار داده و باعث شده فراموش تقریبا می‌توانید از بهترین دوست خود همین چیزها را در مورد این کفش‌ها بشنوید و این دقیقه همان چیزی است که این فروشگاه اینترنتی در هنگام نوشتن این توضیحات کالا با گنجاندن این کلمات توصیفی خوب در توضیحات کالا، به طور ظریفی خریداران را بنابراین توضیحات کالای شما باید ۱۶ درصد از نیازهای آن‌ها را به روشی موثر در خود شما می‌توانید این کار را با آسان کردن توضیحات کالا برای مرور، آسان کنید. این کار را به‌خوبی در توضیح کالا خود برای علاقه‌مندان به موسیقی انجام داده است. این توضیحات شامل یک جمله جذاب و بولت پوینت‌ها از کلیدی‌ترین ویژگی‌ها کالا است. با راحت کردن خوانایی توضیحات کالا، در طی این فرایند کمتر مشتری بالقوه خود که خریداران برای پیدا کردن کالای مدنظر خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. کلمات کلیدی‌ای برای فروشگاه اینترنتی شما بهترین است. به خاطر داشته باشید که بهتر است کلیدواژه اصلی را در عنوان کالای خود داشته آیا اضافه کردن کلمات کلیدی به عناوین و توضیحات کالا شما را به رتبه یک در اما مطمئنا پیدا کردن کالای شما برای افرادی که به طور جدی به دنبال این کالا ۸. از تصاویر خوب برای کالا استفاده کنید بنابراین یک جنبه مهم از توصیف محصول شما در واقع در خود عکس است. عکس‌های باکیفیت تمام ویژگی‌ها اصلی محصول شما را به مشتری نشان می‌دهند. شما همچنین متوجه خواهید شد که آن‌ها از کلمات قدرتمند و فریبنده (مورد ۵) استفاده همین کار را با ارائه تصاویر ویدئویی و باکیفیت انجام می‌دهد تا ویژگی‌ها دوربین PowerShot خود را به نمایش بگذارد. اما از آنجایی که شما نمی‌توانید در فروشگاه اینترنتی دوربین را در دست خود نگه‌دارید، تصاویر کالا تمام حالت‌های ملموس را برای شما به نمایش درمیاورد. الگوی توضیح کالا خود را ایجاد و تست کنید حتی با وجود این هشت قانون برای نوشتن توضیحات کالا که شما را فروش می‌رساند، شاید هنوز هم می‌خواهید از یک الگوی توضیح کالا استفاده کنید. متاسفانه هیچ کپی از یک توضیح کالا وجود ندارد که بخواهید برای همه استفاده را که مخاطب هدف شما به دنبال آن است در نظر بگیرید و حتما آن را در توضیحات خود سوال‌هایی که می‌تواند نوشتن شما را هدایت کند ممکن است شامل موارد زیر باشد: که آیا این امر به افزایش فروش شما یا داده و همین تغییرات را برای باقی محصولات در فروشگاه اینترنتی خود پیاده‌سازی مورد اصلی این است که نباید آن‌قدر روی تبلیغ کالا فشار بیاورید که نکات اصلی در مورد اینکه چرا باعث بهبود زندگی مشتری می‌شود فراموش شود. بتوانید مشتریان خود را از این امر متقاعد کنید، فروش شما بیشتر می‌شود.

متن کامل نوشته در سایت بیدک

    منبع بلاگ

    بیدک

    بیدک

    پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

    نظرات