بازاریابی درونگرا چیست؟ با ۶ راهکار کاربردی
به طور خلاصه بازاریابی درونگرا یک استراتژی در بازاریابی دیجیتال است که باعث جذب مشتری یا خریدار به شرکت شما میشود. در واقع بازاریابی درونگرا یک بخش کوچکی از فعالیتهای تجاری در دنیای بازاریابی است. بازاریابی درونگرا یا ربایشی چیست؟ بازاریابی درونگرا روشی به منظور جذب (Attract)، مشارکت (Engage) و رضایت (Delight) افرادیست که باعث رشد تجارتی شما میشوند. بنابراین یک تجارت یا یک برند، تولیدات و محتوای ارزشمندی ارائه میدهد و باعث افزایش اعتماد مشتریان میگردد. امروزه تکنولوژی در حال تغییر است، بنابراین بازاریابی درونگرا راهنمایی مفید در تجارت است. در واقع بازاریابی درونگرا به نفع بازار، فروش و جذب مشتری است. زیرا هنگامی که چیزی به نفع مشتری باشد، به نفع و سود تجارت نیز است. بنابراین تجارت در مدت زمان مشخصی رشد و توسعه مییابد. با این حال اگر تولیدات شما باعث ناراحتی و نارضایتی مشتری شود یا شما در خدمت رسانی کوتاهی کنید، رشد و توسعه ...
متن کامل نوشته در سایت فرانش
نظرات