آینده‌ی فروشگاه‌های فیزیکی در مقابل فروشگاه‌های آنلاین

آینده‌ی فروشگاه‌های فیزیکی در مقابل فروشگاه‌های آنلاین

مراکز خرید همچنان شاهد انبوهی از مردم در خیابان‌ها و فروشگاه‌ها هستند، اما پروسه‌ی خرید واقعا متفاوت خواهد بود و در نهایت فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین کاملا یکپارچه می‌شوند. در واقع افراد می‌توانند طعم آن را به‌صورت فیزیکی مزه مزه کنند، اما خرید را آنلاین انجام دهند. تکنولوژی‌های جدید، فضای فیزیکی را صرف بهبود تجربه خرید مصرف‌کنندگان خواهند کرد. ، کیف پول گوگل و یا samsung pay از جمله سرویس‌هایی است که بدین منظور می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مصرف‌کنندگان می‌توانند وارد فروشگاه شوند، لباس‌ها را امتحان کنند یا یک محصول را ببینید، برچسب را اسکن کرده و با گوشی هوشمند خود، بدون نیاز به ثبت توسط صندوق‌دار پرداخت را انجام دهند. در واقع فروشگاه‌های فیزیکی چیزی شبیه به ویترین و بخشی از فروشگاه‌های آنلاین خواهند شد! اما چگونه می‌توان لباس‌ها را به خانه برد؟ این تحول دیگری است که تجارت الکترونیک به فروشگاه‌ها خواهد آورد. اکنون زمان آن است که فروشگاه‌های فیزیکی و فروشگاه‌های الکترونیکی گام بعدی را به سمت تکامل تجربه خرید بردارند و مصرف‌کنندگان خود را با یک خدمت شخصی‌سازی شده، چابک و باکیفیت غافلگیر کنند. در این میان نمی‌توان گذشت؛ جدا از سفارش سریع، آسان و پرداخت آنلاین، لجستیک مزایای دیگری نیز برای مصرف‌کنندگان و فروشندگان دارد؛ برای مثال امکان بازگشت کالا، تحویل رایگان حتی برای اجناس بزرگ، ‌ هدیه دادن زمان به مصرف‌کنندگان، امکان انبارداری برای فروشندگان و.. دستگاه‌های IoT می‌توانند در آینده تجارت الکترونیکی و به‌ویژه تحویل بسته‌ها نقش جدیدی را ایفا کنند. به عنوان مثال، سرویس پستی فرانسه قصد دارد در ماه‌های آینده از اتومبیل‌های خودران کوچک برای تحویل بسته‌ها استفاده کند. به عنوان صاحب یک کسب و کار، استفاده از IoT را برای انبار‌های خود نیز مفید خواهید یافت. اگر نیاز شما از قبل در دنیای آنلاین وجود داشته باشد، می‌توانید هر روز این کار را انجام دهید.

متن کامل نوشته در سایت تینکست

    منبع بلاگ

    تینکست

    تینکست

    راه‌حل سریع و اقتصادی ارسال بسته

    نظرات