کسبوکارها به چه نوعی از پیگیری اینترنتی ارسال بسته نیاز دارند؟
زمانی که صحبت از پیگیری اینترنتی ارسال بسته میشود، کاملا میدانیم که قرار است راجع به چه چیزی صحبت کنیم. چون در زندگی روزمرهمان بارها دیدهایم که این اتفاق چه روندی دارد و چطور میتوان از آن استفاده کرد. ما هر روز که غذا سفارش میدهیم، مسیر حرکت پیک موتوری تحویل غذا را درون اپلیکیشن موبایلی میبینیم. این اتفاق در زمان گرفتن تاکسی اینترنتی و درخواست پیک موتوری هم تکرار میشود. پس طبیعی است که فکر کنیم تمام زیر و بم پیگیری اینترنتی ارسال بسته را میدانیم و چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد. اما اگر قرار باشد همین کار را در مورد ارسال بسته در حجم زیاد انجام دهیم چه اتفاقی میافتد؟ آیا باز هم میتوان به همان روش قبلی اکتفا کرد؟ بیایید کمی در این موضوع عمیقتر شویم. پیگیری اینترنتی بسته از کِی در ایران مد شد؟ میتوان شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را آغازگر پیگیری اینترنتی ارسال ...
متن کامل نوشته در سایت تینکست
نظرات