فروش در اینستاگرام، استراتژی‌ها را جدی بگیرید!

فروش در اینستاگرام، استراتژی‌ها را جدی بگیرید!

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم دیداری است، مهم است که با بقیه فرق داشته باشید و جلوه‌ای بصری را خلق کنید که منحصر به فرد و ویترینی برای برند شما باشد. این نکته‌ای است که باید در فروش در اینستاگرام در نظر داشته باشید. از بهترین راهکارها مانند فیلتر کردن‌های بر اساس ذوق و سلیقه، ویرایش سبک‌ها و تم‌های رنگی متناسب، به نحو احسن استفاده کنید تا پیج اینستاگرام شما را برای هماهنگ شدن با سلیقه‌های گوناگون گروه‌ها یاری دهد. برای مثال، برندهای پوشاک شاید تمایل داشته باشند در حالی که برای یک حراج اطلاع‌رسانی می‌کنند عکس‌های تولید شده توسط مشتریان که در حال پوشیدن لباس‌های برند هستند و عکس‌های متن محور را به پیج خود اضافه کنند. همه‌ی آن‌ها یک تیپ شخصیتی از کاربران را خلق کرده‌اند که به برند آن‌ها مرتبط است و به کسب و کار شما اجازه می‌دهد که یک همهمه‌ی اجتماعی در اینستاگرام ایجاد کنید که رقبای شما به آن حسودی کنند. با وجود دسترسی اجتماعی به بیش از نیم میلیون نفر، استفاده بهینه از هر ابزار اینستاگرامی که در اختیار دارید، امری حیاتی برای موفقیت بازاریابی تجارت الکترونیک و فروش در اینستاگرام محسوب می‌شود. وقتی روی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی می‌فروشید، هشتگ مخصوص خود را بر اساس نام کسب و کار خود در جهت آگاهی عموم از برند خود بسازید. یکی از روش‌های موثر رشد کارایی هشتگ برای فروش در اینستاگرام می‌تواند اضافه کردن هشتگ‌های محبوب که مربوط به حوزه و صنعت کسب و کار شما باشد. برای اینستاگرام هیچ سودی نخواهد داشت که به مشتریان کسب و کار اینترنتی شما کمک کند که به راحتی به لینک‌های خرید دسترسی پیدا کنند. به‌طور مثال، اگر برای فروش در اینستاگرام آدرس فروشگاه را در کپشن پست‌های خود بگذارید لینک نمی‌شوند و به‌صورت متن معمولی نمایش داده می‌شود. استفاده کنید تا فراتر از تبلیغات استاندارد برای برند خود بروید تبدیل کنید تا انگیزه‌ای باشد برای اینکه عکس محصولات شما را به اشتراک بگذارند. عکس‌های تولید شده توسط مشتریان واقعی نه تنها یک تعهد بزرگ نسبت به برند شما است، بلکه یک اثبات اجتماعی معتبر در اینستاگرام در مورد محصولات شما را به همراه خواهد داشت. با استفاده از یک استراتژی بازاریابی مداوم از طریق اینستاگرام، فیس‌بوک و … از پتانسیل فروش کانال شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و آن را به حداکثر برسانید و برنامه یکپارچه‌سازی کانال‌های خرده‌فروشی خود را تکمیل کنید. کسب و کارهای آنلاین و تجارت الکترونیک با شناخت مشتریان در امتداد هرگونه تماس و تعامل بین خریدار و فروشنده، می‌توانند از طریق بکار گرفتن و گسترش فراگیرانه یک استراتژی یکپارچه‌سازی کانال‌های فروش در شبکه‌های‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، باعث به حداکثر رساندن نرخ تبدیل مشتری به خریدار شود.

متن کامل نوشته در سایت بیدک

    منبع بلاگ

    بیدک

    بیدک

    پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

    نظرات