نقش ارسال رایگان در افزایش فروش و جذب مشتریان وفادار

نقش ارسال رایگان در افزایش فروش و جذب مشتریان وفادار

در این مطلب، ارسال رایگان به عنوان یک محرک اساسی در فروش کسب و کارها مورد ارزیابی قرار گرفته است. این موضوع در کنار رایگان شدن ارسال برای او، یک گزینه غیرقابل عبور است! این شرکت در یک تصمیم جدید، به مشتریان خود اعلام کرد که ارسال برای خریدهای بالای ۷۵ دلار رایگان خواهد بود. تجربه نشان داده درصد قابل توجهی از کاربرانی که سابقه خرید با ارسال رایگان را داشته‌اند، مجدد برای خریدهای دیگر هم، به همان فروشگاه بازگشته‌اند! یکی از راه‌های ترغیب و جذب مشتری، ارسال رایگان بدون توجه به نوع و میزان خرید برای سفارش‌های اول کاربران است. تیر آخر در این فرآیند یک بنر تبلیغاتی است که در زمان و جای مناسب، به این مخاطب می‌رساند که نگران هزینه ارسال خود نباشد. ارسال تجمیعی در این روش، نه تنها فروشنده را متحمل هزینه نخواهد کرد، که دادن این امتیاز به مشتری باعث افزایش قابل توجه فروش خواهد شد و تمام هزینه‌ها به خوبی پوشش داده می‌شود. این‌که به یک‌باره نصف انبار شما فروش برود عالی است، اما یک نکته حساس و گاه خطرناک هم پیش روی شماست و آن مدیریت لجستیک و فرآیند ارسال سفارش مشتریان است. این مقوله پرچالش اگر با برنامه‌ریزی و انجام حرفه‌ای ارسال همراه شود، سریعا باید آن انبار خالی‌شده را برای سفارش‌های بعدی مشتریان پر کنید! این شیوه هم گرچه تحرک مثبتی در فروش ایجاد می‌کند اما نسبت به امکان ارسال رایگان برای همه، جذابیت به نسبت کمتری دارد. اما آیا شرایط دستیابی به چنین مزیتی، صرفا طراحی یک پوستر حاوی پیام ارسال رایگان است؟ فروش شما توسط این امتیاز افزایش پیدا کند، تعداد ارسال خود را می‌توانید مدیریت کنید؟ بماند که کوچکترین اشتباه در محاسبه هزینه ارسال، صورت مالی شرکت شما را دگرگون می‌کند، البته به سمت زیان! این هزینه مناسب به همراه یک مدیریت فروش مطلوب، می‌تواند این آسودگی را به شما ببخشد که امکان ارسال رایگان را برای تمامی مخاطبان و مشتریان خود فعال کنید.

متن کامل نوشته در سایت تینکست

    منبع بلاگ

    تینکست

    تینکست

    راه‌حل سریع و اقتصادی ارسال بسته

    نظرات