مدیر عامل استارت آپ ورزشی: KinoTek ما به دنبال حل کردن شکاف ارتباطی بین ورزشکاران و مربیان هستیم.
ما یک شرکت تجزیه و تحلیل حرکت هستیم که به فیزیوتراپیستها، متخصصان کایروپرکتیک و متخصصان پزشکی ورزشی کمک میکند تا حرکت انسان را بهتر درک کنند سرمایه گذاران شما چه کسانی هستند؟ از دوران دانشگاه تاسیس کردیم، من آموختم که راه بهتری برای تجسم و درک حرکت انسان و شخصی سازی کل فرآیند وجود دارد که کار را برای کاربران، ورزشکاران یا بیماران جذابتر میکند. من مجموعهای از تحقیقات در مورد تعامل کامپیوتر با انسان انجام دادهام و این امر باعث شد که این فرصت را پیدا کنم تا تحقیقات خود را به عنوان ورزشکار در زمینه تعامل رایانه و انسان در دانشگاه بر روی محصول شما چگونه کار میکند؟ (دید رایانهای سه بعدی) استفاده میکنند، کار کنیم و این محصولات به ما امکان ترسیم بدن انسان را میدهند. نرم افزار ما میتواند این دادههای خام را گرفته و آن را به صورت عینی و همه جانبه برای درک بهتر آنچه در بدن اتفاق میافتد برای پزشکان، مربیان ورزشی، بیماران و یا ورزشکاران ترسیم کند، این برنامه در عین حال آموزشی نیز هست به صورتی که بیمار میتواند بفهمد چرا و کجا درد دارد و این امر ارتباط بین مربی، پزشک، بیمار و ورزشکار را افزایش میدهد. هزینه محصول شما چقدر است و مشتری هدف شما چه کسانی هستند؟ "مشتری هدف ما گروهی از افراد هستند که ما آنها را پزشکان حرکتی مینامیم که از این برنامه برای ارزیابی یا تجویز برنامههای توانبخشی استفاده میکنند. ما بیش از ۱۰۸ تیم، کلینیک و سیستم بیمارستانی در لیست انتظار برای استفاده از محصول خود داریم و در حال حاضر در تلاش هستیم تا تقاضای آنها را برآورده کنیم. چگونه مقیاس بندی میکنید و میزان رشد مورد نظر شما چقدر است؟ را حرکت میدهیم و از کلینیکها و بیمارستانها برای شروع کار با بیماران استفاده میکنیم و در آن زمان است که با حرکت به سمت جایی که ما واقعا بزرگترین تمایز خود را مشاهده کردهایم، تمرکز روی بیمار است. مزیتی که شرکت شما را از هم جدا میکند چیست؟ آخرین مورد این است که ما نسخه بتا خود را منتشر کردهایم که بیش از ۳۰ کلینیک از این نسخه استفاده میکنند و ما یک لیست انتظار داریم که همچنان در حال رشد است. هنگامی که ما این تغییر را انجام دادیم، شاهد این رشد تصاعدی در سال گذشته بودیم که واقعا باورنکردنی نبود. کرونا یک نقطه عطف بزرگ برای شرکت ما و یکی از مهمترین نقاط رشد ما تا به امروز بوده است. در حال حاضر، با بیماری کووید، واقعا همه چیز دیجیتالی شده است و در پورتلند/ مین، شهری کوچک، دیگر مانعی برای ما وجود ندارد. از نظر محصول، تمرکز بسیار زیادی بر روی کاربر نهایی، بیمار و مشتری داریم، این برند به شدت مشتری محور است. به عنوان یک نام تجاری کلی، ما برای خودمان ارزش قائل هستیم که میتوانیم با یکدیگر کار کنیم و بتوانیم هر مشکلی را که در پیش روی ما قرار دارد در حین ماموریت حل کنیم و هر روز ماموریت محور باشیم. ، صرف نظر از این که مشتری، بیمار یا کارمند هستید، میتوانید به کاوش و تعامل بپردازید و راههای مورد نیاز خود را بیاموزید تا بهترین فرد یا هر چیزی برای خودتان یا شغل خود باشید. موفقیت در نهایت برای شرکت شما چگونه است؟ این ثابت شده است که ما تاثیر جهانی گذاشتهایم و از آسیب صدها و هزاران نفر جلوگیری کردهایم و صرف نظر از این که چند کلینیک یا چند تیم ورزشی از ما استفاده میکنند، ما میتوانیم با آموزش نحوه حرکت صحیح به افراد از آسیب آنها جلوگیری کنیم. دو چیز، اول اینکه هفتهها قبل از آنکه واقعا صدمهای رخ دهد، ما میتوانیم قسمت هایی از بدن یا مفاصل را که در معرض آسیب قرار دارند را شناسایی کنیم و دوم اینکه، اگر مجروح شوید، استفاده از زودتر به میدان برگردید و به شما این امکان را میدهد که به عنوان یک ورزشکار بعد از آسیب به تواناییهای خود اطمینان بیشتری داشته باشید که همین امر جنبههای روانی زیادی دارد. این واقعا یکی از نقل قول هایی است که طی چند سال گذشته برای من مفید بوده است.
متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی
نظرات