معرفی یک پلتفرم ورزشی یونیکورن (تکشاخ) در حوزه رسانه های اجتماعی
بیایید به پاییز ۲۰۲۰ بازگردیم، دوران طلایی جذب سرمایه برای برنامه های تناسب اندام دیجیتال. از پارو زنهای متصل گرفته تا برنامههای ردیابی کالری مصرفی، ما شاهد افزایش تناسب اندام دیجیتالی در یک دهه اخیر بودیم. یکی از بزرگترین برندگان کدام است؟ پلتفرم تناسب اندام اجتماعی Strava برنامه ای است مورد علاقه دوندگان، دوچرخه سواران و شناگران قرار گرفته و باعث رشد شرکت در طول این دوره شده است و در حال حاضر ۹۰ میلیون کاربر دارد. در نوامبر سال گذشته، Strava در سری F ، به میزان ۱۱۰میلیون دلار جذب سرمایه داشت و ارزش خود را به حدود ۱.۶۵ میلیارد دلار افزایش داد. این ارزشگذاری نشاندهنده افزایش ۵ برابری نسبت به دوره مالی قبلی برنامه در سال ۲۰۱۷ و رای اعتماد به آینده اجتماعی شدن از طریق تناسب اندام و ورزش می باشد . بررسی سال ۲۰۲۰ Strava نیز نشان دهنده رخدادهای بزرگی بود که در راه است. برخی ...
متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی
نظرات