برندینگ عاطفی و عوامل موثر بر آن

برندینگ عاطفی و عوامل موثر بر آن

برندینگ عاطفی چیست؟ قرار دادن مشتریان در اولویت اول مثال‌های موفق برندینگ عاطفی مقدمه همه‌ی بازاریابان می‌دانند که برندینگ اهمیت بسیار بالایی دارد چون مشتری را طوری به برند نزدیک می‌کند که باعث تفاوت برند با رقبا می‌شود. موفقیت برندهای شاخص به عواملی بیش از یک لوگو مربوط می‌شود، آن‌ها روابط احساسی مناسبی با مشتریان خود برقرار می‌کنند. با وجود تاثیر بالای احساس در تصمیم گیری‌ها، سخت نیست که ببینیم چطور ایجاد رابطه عاطفی با مشتریان موجب سودآوری می‌شود. برندینگ عاطفی چیست؟ برندینگ عاطفی یعنی مشتریان برای مدت طولانی به برند وفادار بمانند! برندینگ عاطفی به وضوح باعث تفاوت میان برند و رقبا خواهد شد. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با تحقیقات بازار و شناخت رقبا می‌توانند به نقاط ضعف و قوت عاطفی برندها پی ببرند. برندینگ عاطفی باعث ایجاد رابطه عاطفی ذاتی میان برند و مشتریان می‌شود. یک رابطه بر اساس احساس، مشتری را در برابر وسوسه‌ی خرید محصول رقبا به ...

متن کامل نوشته در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    منبع بلاگ

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

      نظرات