برندسازی دیجیتالی (اینترنتی) در دنیای فرا دیجیتال (Post- Digital)
با استفاده از قدرت “ برندسازی دیجیتالی یکپارچه “ پیروزمیدان باشید وقتی به بازاریابان گوش کنید یا مدتی با آنها در ارتباط باشید خواهید دید که با توجه به پیچیدگی های بازاریابی در عصر جدید و سرعت بالای تغییرات، آنها معمولاً دچار سردرگمی هستند در حالی که در دنیای فرا دیجیتال ( اینترنتی ) ( post-digital ) و فواید حاصل از برندسازی دیجیتالی، برندها نباید هرگز دچار سر در گمی شوند. فرا دیجیتال ( post-digital ) چیست؟ عبارت جدیدی است که اشاره بر آن دارد که زندگی در این عصر مبتنی بر اینترنت است، ارتباطات لحظه ای و آنلاین شده است و تکنولوژی در این عصر حرف اول را میزند. به یاد داریم که “ دیجیتال ” چگونه در افزایش میزان تبلیغات ( از نظرکانال های ارتباطی ) نقش داشته و دیده ایم که چگونه استراتژی های بازاریابی اینترنتی در کنترل جستجو در فضای مجازی ( سئو ) وهدف گیری ...
متن کامل نوشته در سایت آموزش مجازی دی
نظرات