مرور آخرین مقالات و کتابهای صنعت تبلیغات: چرا تبلیغات به خلاقیت بی منطق نیاز دارد؟
قدرت ایدههای نامفهوم اثر Rory Sutherland تبلیغات به اوتیسم نیاز دارد اثر Alice Franklin نوآوری برای خستگی اثر Alf Rehn آینده از نگاه هشت نخبه مقدمه صنعت تبلیغات نیز مانند هر صنعت دیگری در حال رشد و رویارویی با نظرات و مباحث جدید میباشد. نظراتی که ممکن است رویکردهای موجود در فعالیتهای تبلیغاتی را نقد کنند یا از آنها برای حل مسئلههایی استفاده کنند که تا کنون حل نشدهاند. در این پست از مقالات آژانس دیجیتال مارکتینگ راز قصد داریم ۴ عدد از آخرین کتابها و مقالات بازاریابی و تبلیغات جهان را با هم مرور کنیم. قدرت ایدههای نامفهوم اثر Rory Sutherland طرز فکر نویسندهی این کتاب به عنوان نایب رئیس برند Ogilvy به او کمک کرده است تا بداند دقیقا چه نوع از خلاقیت در تبلیغات موجب تحریک مخاطبین میشود. او در این کتاب که اولین اثر وی میباشد، به مقابله با تفکراتی میپردازد که منطق و تعادل را ...
متن کامل نوشته در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز
نظرات