پرسونا چیست و چه اهمیتی در دیجیتال مارکتیگ دارد ؟

پرسونا چیست و چه اهمیتی در دیجیتال مارکتیگ دارد ؟

امروزه در دنیای مارکتینگ " شناخت مخاطب " جای خود را به " پرسونا " یا " شخصیت مخاطب " داده است. در واقع وقتی از شناخت مخاطب صحبت میکنیم، منظور ما دسته بندی سطحی مخاطبین به دو یا سه گروه بر مبنای چند ویژگی پیش و پا افتاده نیست. دقت در شناسایی مخاطبین دیجیتال مارکتینگ به شدت بالا رفته و بحث تولید پرسونا بسیار جدی پیگیری میشود. شاید هم اکنون سوالی در ذهن شما ایجاد شده باشد که بدانید اصلا پرسونا چیست؟ برای آنکه مخاطبین هدف یک کسب و کار به خوبی شناسایی و تحلیل شوند. بهتر است که از منظرهای متعدد همچون ویژگی های شخصیتی, اجتماعی, رفتاری و … مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرند. مجموعه اطلاعات جمع آوری شده برای شناخت مخاطبین و مشتریان پرسونا نام دارد. اگر بخواهیم ریشه کلمه پرسونا را هم جستجو کنیم به لغت Personality خواهیم رسید که به معنای شخصیت است. پرسونا ...

متن کامل نوشته در سایت آژانس دیجیتال مارتینگ شهرآرا

    منبع بلاگ

    آژانس دیجیتال مارتینگ شهرآرا

    آژانس دیجیتال مارتینگ شهرآرا

    مشاوره و طراحی وب سایت و اپلیکیشن های موبایلی

      نظرات