۱۲ خطای مهم در استفاده از گوگل ادز
تبلیغ در گوگل می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود اما در صورت عدم توانایی در بهبود کمپین ها و بهینه سازی اکانت گوگل ادز نه تنها باعث سود آوری نخواهد شد بلکه باعث از دست رفت اعتبار شما نیز خواهد شد! در این مطلب به چند نمونه از خطاهای مهم که ممکن است در تبلیغات گوگل انجام شود، می پردازیم. انواع اشتباهات رایج در گوگل ادز ۱-عدم انتخاب مکان مشخص اگر یک کسب و کار محلی هستید بهتر است که مخاطبان محدوده خود را شناسایی و مورد هدف قرار دهید. نمایش تبلیغ به طیف وسیعی از مخاطبان جز افزایش هزینه دستاوردی نخواهد داشت. برای محدود کردن نمایش تبلیغ میتوانید از بخش locations کاربران کشورهای دیگر را مسدود کنید. ۲- تبلیغات بنری غیر هدف نمایش تبلیغات بنری به طیف زیادی از مخاطبان غیر هدف، باعث هدر رفتن بودجه شما خواهد شد. آنها روی ...
متن کامل نوشته در سایت تبلیغات در گوگل
نظرات