کمپین تبلیغاتی کوکاکولا با استفاده از UGC
درسال ۲۰۱۱ کوکاکولا کمپین تبلیغاتی Share-a-Coke را در بازار آغاز کرد. در این کمپین بر روی برچسب روی شیشه در یک سمت، لوگوی کوکاکولا و در سمت دیگر، یکی از ۲۵۰ نام محبوبی را که مردم کشورهای مختلف استفاده میکنند، حک شد؛ در واقع هدف کمپین این بود که مشتریان در فروشگاهها به دنبال کوکاکولایی با نام خودشان باشند و آن را خریداری کرده و عکسهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. در تابستان امسال (۲۰۱۸) کوکاکولا این کمپین را فراتر از نامهای مشتریان برده است؛ کمپین ابتدایی تنها مشتریان را ترغیب میکرد، کوکاکولایی را که نام خودشان یا اعضای خانواده و دوستانشان بر روی آن است، پیدا و خریداری کنند و تصاویر خود را بههمراه کوکاکولای سفارشی شده، به اشتراک گذارند؛ اکنون هدف کوکاکولا ترغیب مشتریان به اشتراکگذاری لحظههای شادی است که بههمراه این نوشیدنی سپری میکنند. این کمپین همچنان یک نمونه بسیار موفق از یک کمپین تبلیغاتی ...
متن کامل نوشته در سایت نظربین
نظرات