ارلینگ هالاند به عنوان چهره جهانی فوتبال به Hyperice پیوست.

ارلینگ هالاند به عنوان چهره جهانی فوتبال به ...

این سوپراستار فوتبال، فناوری بازگشت به حالت اولیه (ریکاوری) را به عنوان اولین سهام خود برای سرمایه گذاری انتخاب کرد. ...

ادامه متن
ارلینگ هالاند به عنوان چهره جهانی فوتبال به Hyperice پیوست.

ارلینگ هالاند به عنوان چهره جهانی فوتبال به ...

این سوپراستار فوتبال، فناوری بازگشت به حالت اولیه (ریکاوری) را به عنوان اولین سهام خود برای سرمایه گذاری انتخاب کرد. ...

ادامه متن
بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

، در تلاش است تا تجربه طرفداران فناوری واقعیت افزوده را از طریق یک بستر تعاملی ایجاد کند که به ...

ادامه متن
بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

، در تلاش است تا تجربه طرفداران فناوری واقعیت افزوده را از طریق یک بستر تعاملی ایجاد کند که به ...

ادامه متن
بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

، در تلاش است تا تجربه طرفداران فناوری واقعیت افزوده را از طریق یک بستر تعاملی ایجاد کند که به ...

ادامه متن
بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

بلیط بخرید اما استادیوم نروید!

، در تلاش است تا تجربه طرفداران فناوری واقعیت افزوده را از طریق یک بستر تعاملی ایجاد کند که به ...

ادامه متن
تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

اغلب رستوران‌ها و خرده فروش‌ها از این روش تبلیغات، برای تشویق مشتریان به خریدهای لحظه آخری استفاده می‌کنند. تبلیغات در ...

ادامه متن
تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

اغلب رستوران‌ها و خرده فروش‌ها از این روش تبلیغات، برای تشویق مشتریان به خریدهای لحظه آخری استفاده می‌کنند. تبلیغات در ...

ادامه متن
تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

اغلب رستوران‌ها و خرده فروش‌ها از این روش تبلیغات، برای تشویق مشتریان به خریدهای لحظه آخری استفاده می‌کنند. تبلیغات در ...

ادامه متن
تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

تبلیغات در نقطه فروش چیست ؟

اغلب رستوران‌ها و خرده فروش‌ها از این روش تبلیغات، برای تشویق مشتریان به خریدهای لحظه آخری استفاده می‌کنند. تبلیغات در ...

ادامه متن