در این پست بر اساس تجربیات شخصیام، مهمترین عوامل جهت برگزاری یک رویداد خوب رو براتون نوشتم. این پست به ...
برای ایجاد یک محصول موفق، در اصل، باید ریسک را کاهش داد. مشتری ها زمانی محصول شما را می خرند ...
در دو پست قبلی مطالبی گفته شد که در دو سر فصل توضیح داده شد، این پست مثالی برای دو ...
در چند مقاله قبلی ابتدا بوم مدل کسب و کار معرفی شد، این بوم توسط اریک ریس بهبود یافته و ...
بخش دوم: نکات مهم برای یک خروج موفق همانطور که در بخش اول مقاله گفته شد، اینکه فقط بدانید استراتژی ...
بخش سوم: نکات و چالشهای M&A همانطور که در ۲ بخش قبلی مقاله صحبت کردیم، در فرایند M&A ( که ...
در این مقاله قصد داریم مجموعهای از مباحث مهم در مورد تیم و تیمسازی را به صورت فشرده در اختیار ...
اگر تا به حال در یک استارتاپ فعالیت کرده باشید مطمئناً میدانید که چنین محیطهایی چقدر میتوانند پر هرج و ...
شتابدهندهها میتوانند برای راهاندازی کسب و کار شما بسیار سودمند باشند، زیرا این مراکز با ساختاری مشخص، برنامه دقیقی را ...
راهاندازی شرکت برای اولین بار توسط یک کارآفرین میتواند فرایندی سخت و پیچیده باشد. موفقیت در این پروژه نیازمند تلاش ...
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، ...
فروش استارتآپ معاملهای است که فرایندهای خاص خود را دارد و اگر بهدرستی انجام شود، هیچ مشکلی در هنگام عقد ...
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. ...
دورهمی همکارآفرینی، به عنوان پیش رویداد بوت کمپ تابستانی طراحی محصول استارتاپی ، در تاریخ ۲۰ام تیرماه در شتابدهنده دیموند ...