یادیز

یادیز یک پلتفرم آموزشی در حوزه MicroLearning می‌باشد. با یادیز می‌توانید محتوای آموزشی مورد نیاز خود را، در هر زمان و مکانی مطالعه و مُرور کنید!

یادیز یک پلتفرم آموزشی در حوزه MicroLearning می‌باشد. با یادیز می‌توانید محتوای آموزشی مورد نیاز خود را، در هر زمان و مکانی مطالعه و مُرور کنید!
ایده اصلی یادیز، ارائه خدمات آموزشی به تمام افرادی می‌باشد که خواهان مطالعه، یادگیری و به‌خاطر سپاری مطالب آموزشی در زمان کوتاه هستند. باتوجه به رشد بیش از پیش تلفن‌های هوشمند، آموزش هم باید به سمت پیشرفته شدن حرکت کند. ایده یادیز از یک نیاز شروع شده است. نیاز به مطالب و محتوای باکیفیت آموزشی، در قالب ریزنکات آموزشی با یک روش هوشمند جهت به‌خاطر سپاری مطالب!!! اندازه بازار طبق اعلام وازرت آموزش پرورش، کشور ایران در سال 1395، رقمی نزدیک به 13 میلیون دانش‌آموز دارد که تعداد 2 میلیون و 500 هزار نفر از این دانش‌آموزان، مخاطبین کنکور کارشناسی و پایه متوسطه دوم هستند. همچنین رقمی نزدیک به 800 هزار داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در سال 1396، در این کنکور شرکت نمودند. همچنین تعداد دانشجویان در حال تحصیل در کشور ایران، عددی بالغ بر 4 میلیون نفر می‌باشد که یادیز می‌تواند در افق‌های خود، به آن افراد نیز ارائه خدمات کند. بازار هدف بازار نهایی مخاطبین یادیز، تمام افرادی می‌باشند که خواهان مطالعه، یادگیری و به‌خاطر سپاری مطالب آموزشی در زمان کوتاه هستند. در فازهای ابتدایی پروژه، تمرکز اصلی بر روی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از دوره آموزشی و برخی رشته‌های کارشناسی ارشد می‌باشد. روش درآمدزایی یادیز به عنوان یک پلتفرم آموزشی و MarketPlace محتوای آموزشی، به ازای فروش هر محتوا بر روی بستر خود، سهمی از فروش را از صاحب محتوا دریافت می‌کند. همچنین در فازهای آتی، با اِعمال و راه‌اندازی فاز Gamification از پروژه و برگذاری آزمون و مسابقه درون پلتفرم، می‌توان درآمد خوبی از این قسمت نیز کسب نمود. فروش اکانت Premium و فضای ابری داخل برنامه و همچنین تبلیغات درون برنامه‌ای محتوای اختصاصی یادیز نیز بخش دیگری از پروژه کسب درآمد یادیز می‌باشد. هزینه ها تاکنون شرکت برای بخش تولید محتوا، شرکت در نمایشگاه‌های آموزشی و دیجیتال، بازاریابی و ...، مبلغ 25 میلیون تومان هزینه کرده است. اطلاع رسانی 1- از طریق موسسات، انتشارات و مدارس، هم در حوزه دانش‌آموزی و هم در حوزه کارشناسی ارشد. 2- شرکت در نمایشگاه‌های آموزشی و دیجیتالی 3- تبلیغات فضای مجازی مزیت رقابتی تیم یادیز متشکل از بخش فنی و آموزشی، تیمی متحد و آگاه به مباحث مربوط به حوزه آموزش می‌باشد که در این عرصه، کمتر پلتفرم و اپلیکیشنی را می‌توان مشاهده کرد که هر دو بخش فنی و آموزشی-بازاریابی تیم، آگاهی کامل به امور آموزشی را داشته باشند. دستاوردها مهم‌ترین دستاورد یادیز در بخش دانش‌آموزی، امضای توافق‌نامه همکاری با بزرگترین برند آموزشی کشور، کانون فرهنگی آموزش (قلم‌چی) بوده است. همچنین در بخش کارشناسی ارشد رشته معماری، یادیز درحال تبدیل شدن به یک قطب اصلی آموزش الکترونیک می‌باشد.

الکترو ولت

الکترو ولت

  • الکترو ولت یک استارتاپ در شهر تهران می باشد
آموزین

آموزین

  • در آموزین هدف اصلی ایجاد بستری برای آموزش ارزان و با کیفیت و قابل دسترس ...
بلدشو

بلدشو

  • سیستم آموزشی مبتنی بر ارائه دوره های آموزشی با کیفیت و دوبله شده به زبان ...