سامانه برنامه ریز گردشگری، تفریح و اوقات فراغت
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) سامانه برنامه ریز گردشگری، تفریح و اوقات فراغت «بزنيم بيرون» در قدم اول با راه اندازي «پرتال جامع مکان محور ايراني» در کنار «سامانه برنامه ریز» اطلاعات کاملي درباره ظرفيت ها و جاذبه هاي گردشگري، تفريحی و اوقات فراغت را در قالبی نوين به مخاطبان عرضه کند. در کنار اين طراحی و اجرای فازهای مختلف اجرایی به منظور ارایه سامانه های مسیریابی، سامانه ویژه اقشار (کودک، سالمند، معلول، بانوان)، آژانس عکس، سامانه رویداد های لحظه ای، سامانه تور و سفر، اپلیکیشن های تخصصی و پیاده سازی شبکه اجتماعی تفریح و گردش طی شش فاز اجرایی باعث شده است تا کلیه نیازهای مخاطبان در این حوزه تحت پوشش قرار گیرد. در این سامانه کاربران با انتخاب فاکتور های متعدد از اماکن یا رویدادهای پیرامون خود مطلع شده و نسبت به خرید بلیط و یا رزرو خدمات مورد نیاز برای استفاده از اماکن اقدام می کنند. اندازه بازار کل نیاز بازار برای پروژه بزنیم بیرون 41 میلیون نفر است که شامل جمعیت جوان و اقشار خاص هدف حدود 35 میلیون نفر ایرانی و حدود 6 میلیون گردشگر خارجی خواهد بود. بازار هدف گروه جوان و میانسال از بازه سنی 14 الی 45 سال اقشار ویژه شامل معلولان، کم توانان و جانبازان خانواده های دارای فرزند خردسال و یا فرد کهنسال در منزل بانوان (دختران جوان) گردشگران ورودی و توریست های خارجی روش درآمدزایی - فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس - رزرواسیون هتل و خدمات گردشگری - راه اندازی سامانه تور و گردش بر اساس بانک اطلاعاتی موجود و فروش مستقیم تور و خدمات گردشگری - درآمد زایی از طریق ارایه خدمات واسط (third party) و مشارکت در فروش - ارایه خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن های هوشمند - توزیع زمانی و مکانی مخاطب و جذب مشتری برای مراکز فراغتی، تجاری و تفریحی از طریق اپلیکیشن شبکه اجتماعی - درآمدزایی از طریق تخفیف و خرید گروهی تحقیق بازار و داده کاوی تبلیغات هزینه ها نیروی انسانی، مارکتینگ و تبلیغات و هزینه های فنی و جاری اطلاع رسانی - بازاریابی محتوا به منظور جلب توجه مشتری و سپس بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو - برگزاری رویدادهای فیزیکی (Event) به منظور جذب مشتری - جامعه سازی حول خدمات عرضه شده - روابط عمومی (رسانه های آنلاین و چاپی) - بازاریابی ویروسی بر پایه نظام امتیازات - تبلیغات بر بستر وب، اپلیکیشن و ایمیل مارکتینگ مزیت رقابتی - جامعیت و گستردگی بانک اطلاعاتی (صرف سه سال زمان به منظور جمع آوری اطلاعات جاذبه های گردشگری و تفریحی در اقصی نقاط کشور از طریق گروه های تخصصی) - بانک اطلاعاتی تصویری قدرتمند (گردآوری بیش از 120 هزار فریم عکس از سراسر کشور) - جامعیت دسته بندی و جزئی نگری در راهبری بهینه مخاطب ( ارایه 179 بخش ذیل 9 دسته بندی کلی به منظور تحت پوشش قرار دادن کلیه نیازهای مخاطبان) - طراحی سامانه برنامه ریز (امکان شخصی سازی اطلاعات و برنامه ریزی برای اوقات فراغت و گردش) - طراحی سامانه رویدادهای لحظه ای (به منظور اطلاع مخاطبان از رویدادها و اتفاقات مرتبط در کنار جاذبه های گردشگری و اماکن فراغتی) - طراحی سامانه ویژه اقشار شامل شهربانو، شهردوست دار معلول، شهر دوست دار سالمند و شهرکودک - ارایه خدمات به گردشگران خارجی با راه اندازی بخش انگلیسی - راه اندازی سامانه مسیریاب به منظور معرفی شیوه دسترسی به جاذبه های گردشگری و تفریحی - شکل گیری بدنه اجتماعی و برند سازی دستاوردها کسب رتبه در جشنواره ها و رویدادهای مختلف استارت آپی داخل کشور کسب حمایت سازمان ها و ارگان های دولتی و نهادهای عمومی

نمادتور

نمادتور

  • هدف ما در نمادتورز احیای خرده‌فرهنگ‌های در معرض فراموشی است...
۱۱۲۵

۱۱۲۵

  • سایت مشاوره، آموزش و پژوهش گردشگری
لیدوما تریپ

لیدوما تریپ

  • پلتفرم یکپارچه رزرواسیون اقامتگاه های مردمی و بومگردی