دوتست قصد داره تا مرجع برگزاری آزمون های مختلف و متنوع به صورت آنلاین باشه. هیچ محدودیتی برای نوع آزمون نداره و فقط کارش آزمون و مسابقه آنلاین هست.
دوتست قصد داره تا مرجع برگزاری آزمون های مختلف و متنوع به صورت آنلاین باشه. هیچ محدودیتی برای نوع آزمون نداره و فقط کارش آزمون و مسابقه آنلاین هست.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) سازمان ها، افراد، موسسات و به طور کلی مجموعه های مختلفی هستند که با نیاز برگزاری آزمون و ارزیابی روبه رو هستند چه به قصد استخدام، ارزیابی و حتی توسعه آموزشی و چه به قصد فعالیت های فرهنگ سازی و آموزش. از طرف دیگه افراد مختلفی هم هستند که برای آمادگی جهت گرفتن مدارک مختلف از موسسات مختلف دنیا نیاز به دیدن آزمون های ازمایشی دارن، تا تعیین سطح بشوند و برای آزمون اصلی خودشون رو آماده کنن. همه این نیاز ها میتونه در یک جا برطرف بشه. یک سایت و اپلیکیشن که امکان ایجاد آزمون های مختلف و متنوع رو داره و از طرف دیگر به واسطه آزمون هایی که در آن ایجاد شده کلی آزمون برای افرادی که دنبال تعیین سطح و ارزیابی خودشون هستند، فراهم کرده. دوتست مرجع برگزاری آزمون آنلاین با امکانات مورد نیاز برگزار کننده هاست و در طرف مقابل این آزمون های ایجاد شده نیاز مخاطبین خاص و عام خودشون رو تامین می کنه. این فرصت ایجاد شده تا اگر کسی تخصص و یا دانش خاصی داره، بتونه از طریق آرزیابی آنلاین مخاطبین خودشو جلب کنه و کسب درآمد داشته باشه. اندازه بازار داغ ترین بازار این محصول حوزه آموزش می باشد که به گفته واحد سیاست گذاری کتب کمک آموزشی در بخش نمونه سوال و تمارین سالانه 600 میلیارد تومان فقط امار فروش کتب نمونه سوال هست. در بخش کنکور به تنهایی نصف کل بازار کنکور که معادل 1000 هزار میلیارد تومان هست اختصاص به آزمون و کتب تست داره. در حوزه سازمانی هزینه برگذاری آزمون های ادواری و استخدامی که توسط سازمان سنجش برگذار می شود که فقط شامل آزمون های سازمان سنجش می باشد حدود سالانه 250میلیارد تومان اعلام شده. در قسمت بانک ها نیز عدد قطعی اعلام نشده و بین 100 تا 150 میلیارد متفاوت است. در دنیا سالانه 2 میلیون آزمون ایلتس رسمی به فروش می رسد که به طور میانگین هر نفر حد اقل 4 آزمون آزمایشی شرکت می نماید 8 میلیون آزمون ازمایشی با قیمت حداقل ده هزار تومان معادل 80 میلیارد تومان خواهد بود و این اعداد برای آزمون های مختلف مایکروسافت، تافل، امتحانات ورودیه دانشگاه های معتبر به همین صورت می باشد. بازار هدف بازار هدف ما شامل افراد حقیقی و حقوقی که امکان برگزاری آزمون را دارند می شود. خدمات ما B2B می باشد و ما تا کنون تست های متنوعی کرده ایم در حال حاضر به دنبال انتشارات ها و موسساتی که هم اکنون آزمون حضوری دارند و با این روش هزینه های بسیاری از آنها کاسته می شود رفته ایم. در همین میان وزارت علوم و شهرداری اصفهان دو تجربه موفق ما برای ارائه خدمات آزمون آنلاین بوده اند که هر دو به صورت تست با ما شروع نمودند ولی فعالیتمان ادامه دار شده است. اساتید مختلفن کنکور و موسسات زبان نمونه های دیگر مراجعه به ما بوده. هدف ما در وهله اول مجموعه هایی است که به نوعی آزمون آنلاین را داشته اند ولی خدمات ضعیفی دریافت نموده اند و در قسمت بعدی مجموعه ها و افرادی است که آزمون حضوری دارند ولی آنلاین شروع نکرده اند. روش درآمدزایی مدل کسب در آمد دوتست از طریق فروش پنل عضویت ماهانه، می باشد که دارای 3 حالت است. فعلا فقط و فقط از این مدل کسب درآمد خواهیم نمود و تمام تمرکز ما به شناخته شدن محصول و تجربه استفاده از آزمون آنلاین می باشد. پنل اول: 30 هزار تومان برای 500 نفر آزمون*یک پنل از امکانات کامل برگزاری آزمون و پشتیبانی فنی در اختیار برگذار کننده قرار می گیرد و کلیه امکانات در اختیار وی قرار دارد. پنل دوم: 90 هزار تومان برای 500 نفر آزمون+امکانات کامل برگزاری آزمون و پشتیبانی فنی+خدمت API+ ورود سوالات آزمون توسط دوتست پنل سوم: 150 هزار تومان برای 500نفر آزمون+امکانات کامل برگذاری آزمون و پشتیبانی فنی+API+ورود سوالات توسط دوتست+ پشتیبانی از مرحله ثبت نام تا انتهای آزمون برای تمام شرکت کنندگان. برای افزایش افراد بیشتر جهت شرکت در آزمون از سه بسته زیر می توانند استفاده نمایند. 100 نفر معادل 5 هزار تومان 500 نفر معادل 25 هزار تومان 1000نفر معادل 50 هزار تومان هزینه ها در حال حاضر دوتست ماهانه 14 میلیون تومان هزینه دارد. کلیه هزینه های اولیه خلق محصول و راه اندازی آن پرداخت شده و نیاز به سرمایه گذاری تنها در بخش تبلیغات و معرفی محصول می باشد. اطلاع رسانی از روش های موفق تا کنون دوتست معرفی حضوری به مجموعه های بزرگ جهت تست رایگان محصول بوده که موفقیت بسیار خوبی برای استفاده و آشنایی از آن را داشته. روش اصلی که در حال حاضر استفاده می کنیم اگر هر فرد مجموعه و یا فردی را برای استفاده از سرویس آنلاین ما معرفی نماید 10 درصد حاصل از فروش آزمون های فرد مورد نظر برای 1 سال به معرف تعلق می گیرد. اگر تعداد معرفی شدگان در طول سال بیشتر از 15 نفر باشد 10 درصد سال دوم نیز به آنها تعلق می گیرد. این روش برای معرفی اساتید موثر واقع شده است. حضور در تمامی نمایشگاه های معتبر کسب و کار الکترونیک و آموزش امر دیگری بوده که تا کنون اتفاق افتاده. مزیت رقابتی مزیت رقابتی دوتست ارائه خدمات آنلاینی است که مورد نظر مخاطبین هست و در این راستا توانسته ایم پا از حد انتظارات مشتریان خود فراتر قرار دهیم. مورد دیگر ایجاد تغییرات و رفع نیاز های مشتریان در زمان بسیار کوتاه است. البته نه برای هر تغییری ولی به طور کلی اگر انتظاری وجود داشته باشد که در راستای اهداف برگذاری آزمون انلاین باشد کمتر از 48 ساعت اعمال می شود. سرعت بالای سایت و استفاده از زبان پایتان قدرت رقابت بسیار بالایی را به ما داده است و این موضوع در امر ارائه گزارش های متنوع از عملکرد کاربر هنگام پاسخ دهی بسیار مشهود است. این گزارش هارا فقط دوتست دارد: 1- ارائه رتبطه و موقعیت فرد با پاسخ دهی به هر سوال که در مسابقات بسیار ارزشمند است. 2- محاسبه وقت صرف شده برای هر سوال توسط هر کاربر و اعلام گزارش آماری برای هر سوال به همه. 3- تغییرات جواب در سوال ضبط می شود یعنی اگر کاربر بعد از عوض کردن 2 بار جواب، در نهایت جواب صحیح را انتخاب کند این موضوع در گزارش قید می گردد که تسلط کافی به این موضوع سوال وجود نداشته در عین اینکه جواب صحیح انتخاب شده. دستاوردها در نمایشگاه الکامپ 95 مقام 39 را کسب کردیم. موفق به حضور در شتابدهنده FI در المان شدیم که بعد از نمایشگاه الکامپ 95 جزئ تیم های انتخاب شده توسط این شتابدهنده بودیم. در استارت آپ دموی تخصصی آموزشی سال 95 شتابدهنده دیموند مقام سوم را کسب کردیم . از سال 95 جزء 10 استارت آپ موفق همسو در کرج بوده ایم که در تمام برنامه ها حضور داشته ایم. عضو کمیته استارت آپ های حوزه آموزش ICT هستیم.