اسمارت وای فای یک پلتفرم است که بین کاربرانی که درخواست وای فای دارند و اینترنت قرار میگیرد و سرویس هایی را برای بازاریابی، مدیریت و کنترل دارد. طرح کسب و کار
ایده اصلی (مشکل / راه حل)
جای یک راهکار خوب برای مدیریت اینترنت روی کاربران وای فای در بازار خالی بود.
نمیشد گفت راهکاری نبود یا اصلا وجود نداشت، ولی راهکار های اون زمان لباس تخصصی داشت و به قول اساتید، تجربه کاربری جذابی نداشت.
تصمیم گرفتیم کارو ساده کنیم.
علاوه بر سادگی، هزینه رو کم کنیم، کیفیت ارائه رو افزایش بدیم، و ارزش افزوده اضافه کنیم.
ارائه دادن خدمت اینترنت تنها یک امتیاز مثبت داشت،ما چند امتیاز مثبت جدید به اون اضافه کردیم. ماجرا چیست؟
یک پلن برنده برنده داریم.
کاربرانی که اینترنت میخواستند، داشتند. و مهم تر از همه اینها خیلی سریع هم داشتند. از اون روی داستان صاحبان مشاغل که تنها برای ارائه اینترنت ، هزینه های زیادی میکردند و این قابلیت رو نداشتن که ارزشی رو به غیر از خدمت اینترنت ایجاد کنن. الان با اسمارت وای فای میتونه. وای فای رو مدیریت کنه، فالور های شبکه های اجتماعی از مشتریان واقعی خودش بگیره و نظر سنجی دقیقی از کیفیت کارش از مشتریاش بگیره.
این پلتفرم یا همان اسمارت وای فای معروف، برای ایجاد ارزش های افزوده متفاوت روی بستر خود در حال طراحی سرویس های جذاب مختلف است
اندازه بازار
هرجایی که مدیریت وای فای اهمیت داشته باشد + جاهایی که بازاریابی روی وای فای برایشان جذاب است.
بازار هدف
ابتدا کافه و رستوران،
هر جایی که مدیریت وای فای اهمیت داشته باشد + بازاریابی روی وای فای برایش مفهوم داشته باشد.
روش درآمدزایی
فروش حق اشتراک سالانه لایسنس پلتفرم.
فروش سرویس های جدید اختصاصی روی پلتفرم.
اضافه کردن سرویس های جدید درآمد زایی برای مشتریانش و دریافت اشتراک.
هزینه ها
هزینه نیروی انسانی
هزینه های فیزیکی شامل دفتر و .....
یک ذهن خلاق.
اطلاع رسانی
بازاریابی دیجیتالی.
فروش مویرگی به روش چهره به چهره.
مزیت رقابتی
مدل کسب و کار پلتفرم.
خلاقیت.
سازگاری و هم افزایی با سرویس های مختلف ابری و غیر ابری.
گسترش پذیری برای شهر هوشمند.
اتصال سریع کاربر.
تجربه کاربری خاص.
دستاوردها
به عنوان 12 استارتاپ برتر کشور در الکامپ 1396 انتخاب و با همین عنوان در نمایشگاه جیتکس 2017 در قسمت استارتاپی فیوچر استارز حضور داشت.
تا بهمن 96 بیشتر از 450 هزار نفر از این سیستم استفاده کردن.
تا بهمن 96 بیشتر از 19 هزار نظر سنجی برای مشتریانش انجام داده.
تا بهمن 96 در بیشتر از 200 نقطه در تهران راه اندازی شده است.