شرکت دانش بنیان فناوران رویداد پرتو با نام تجاری بلیتو در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد.حوزه اصلی فعالیت این تیم بازار سرگرمی کشور می باشد و با راه کارها و ایده های خودسعی بر آن دارد تا بازار سرگرمی کشور را تا اندازه توان مورد تحول قرار دهد. 
محورهای اصلی فعالیت بلیتو به شرح زیر می باشد: 
۱- برگزاری رویداد بلیتو با داشتن تمامی امکانات برگزاری یک رویداد شامل (مکان برگزاری-اخذ مجوزهای لازم-تیم مارکتینگ و تولید محتوای حرفه ای) اقدام به برگزاری رویدادهای متنوع می کند. ۲- کمک و شتابدهی به برگزاری رویدادها تیم بلیتو با تکیه بر تیم قوی و حرفه ای خود اقدام به کمک به برگزار کنندگان رویداد در حوزه های مختلف می کنپد.
۳- ارايه خدمات فنی در قالب وبسایت بلیتو با تحلیل و بررسی ابزارها و وبسایت های فروش آنلاین بلیت اقدام به راه اندازی وبسایت کنونی کرده است. 

لازم به ذکر است فروش راحت به کاربران عزیز وبسایت و اطلاه رسانی حرفه ای و دقیق از اصلی ترین اهداف وبسایت بلیتو می باشد.

وبسایت بلیتو مرجع و ابزاری است برای ثبت،مدیریت و فروش رویدادهای فرهنگی هنری. همواره از خاص ترین رویدادهای سطح شهر مطلع باشید و در آنها شرکت کنید.
وبسایت بلیتو مرجع و ابزاری است برای ثبت،مدیریت و فروش رویدادهای فرهنگی هنری. توسط پلتفرم بلیتو هر شخص می تواند رویداد فرهنگی - هنری خود را ثبت و مدیریت کند.هدف اصلی بلیتو اطلاع رسانی و آشنایی مردم با رویدادهای کوچک فرهنگی هنری است که در سطح کافه ها و تماشاخانه ها برگزار می شود. قطعا جامعه ی امروزی ما از نبود برنامه و خلا اوقات فراغت هدفدار و صحیح رنج می برد.ما دربلیتو تلاش می کنیم که مردم را با رویدادهای کوچک ، هیجان انگیز ، متفاوت و ارزان آشنا کنیم. همچنین فعالیت دیگر بلیتو حمایت از هنرمندان نوپایی می باشد که در سطح کافه ها مشغول به هنرنمایی می باشند.بلیتو با شناسایی این افراد و با برنامه گذاری برای آن ها این فرصت را ایجاد می کند تا بتوانند بیشتر خود را مطرح کنند و درآمد زایی قابل توجهی داشته باشند. راهکارهای مارکتینگ،سالن یابی و تبلیغات خدفمند برای رویدادها نیز از دیگر خدمات بلیتو می باشد. اندازه بازار اندازه بازار بلیتو: موسیقی 180 میلیارد تومان تئاتر 45 میلیارد تومان تور و گردشگری 340 میلیارد تومان سایر رویدادهای سرگرمی 5 میلیارد تومان بازار هدف تمرکز بلیتو بر روی بازار اوقات فراغت شهروندان است و با برنامه ها و پیشنهادهای خود قصد دارد اوقات فراغت شهروندان را متناسب با سلیقه و بودجه آن ها هماهنگ نماید. روش درآمدزایی کارمزد فروش تولید محتوا برگزاری رویداد هزینه ها همانطور که می دانیم در دنیای تجارت امروز تولید محتوا و تبلیغات هوشمند و کارآمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در بازار مورد فعالیت بلیتو این خلا به صورت ویژه ای احساس می شود.خلایی که حتی هنرمندان معروف نیز با آن درگیر می باشند و دغدغه فروش و تولید محتوا برای برنامه گذاران آن ها بسیار محسوس است.تمامی مجموعه های فعال در این صنعت هویت محتوا پذیر دارند و تولید محتوا در این مجموعه ها به صورت محدود و به یک شبکه داخلی از مشتریان خود منتهی می شود. برنامه ویژه ای که بلیتو برای کسب و کار خود دارد شامل راه اندازی یک بخش تولید محتوای بسیار حرفه ای و به روز می باشد.در این راه بلیتو پس از امکان سنجی و تحقیقات گسترده،راه و روش های بسیار دقیقی را برای این امر پیش بینی کرده است که به هنرمندان اجازه می دهد با هزینه ای نسبتا کمتر به سایر بنگاه های تبلیغاتی امور تبلیغاتی و فروش خود را انجام دهند. بنابر این بلیتو عمده سرمایه مورد نیاز خود را در این راه هزینه می کند تا بتواند اعتماد و همکاری بیشتری را با هنرمندان داشته باشد. اطلاع رسانی قطعا در بازار کنونی شبکه های اجتماعی و تولید محتوای خلاق بسیار می تواند تاثیرگزار باشد. بنابر این عمده تمرکز بلیتو بر روی شبکه های اجتماعی می باشد. مزیت رقابتی صرفه جویی در زمان برگزار کنندگان بستری کامل از رویدادهای متنوع بهره وری و تکنولوژی بالای سایت پیشنهاد مکان برگزاری به برگزارکنندگان دستاوردها گردش مالی ۴۰۰ میلیون تومانی در مدت 6 ماه فعالیت - برگزاری و پوشش 2۰۰ رویداد سرگرمی و فرهنگی هنری - پوشش تمامی رویداد های فرهنگی هنری دانشگاه های تهران - پوشش بخش عظیمی از رویداد های کافه ای و پلتفرم های تهران - ثبت شرکت دانش بنیان صنعتی - کاندید در جشنواره وب ایران دربخش خدمات مرتبط با رویدادها

راجعون

راجعون

  • راجعون یک استارتاپ در شهر تهران می باشد
نمالاین - پلتفرم برگزاری نمایشگاه آنلاین

نمالاین - پلتفرم برگزاری نمایشگاه آنلاین

  • نمالاین؛ تجربه تعاملی حضور در نمایشگاه آنلاین
استودیو توسعه والدن

استودیو توسعه والدن

  • ما معمار آرزوهای بزرگیم.