پیش از حرکت مبدا و مقصد خود را ثبت کنید و ارزانترین یا فعالترین تاکسی آنلاین را پیدا کنید.
پیش از حرکت مبدا و مقصد خود را ثبت کنید و ارزانترین یا فعالترین تاکسی آنلاین را پیدا کنید.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) با تعدد سرویسهای تاکسی آنلاین و معیارهای متفاوت آنها در قیمت گذاری مسیرهای مختلف، انتخاب بین آنها یکی از چالشهای پیش از انجام سفر شده است. کرایه چی کمک میکند تا در هر مسیری قیمت سرویسهای مختلف تاکسی آنلاین را با هم مقایسه کرده و ارزانترین را انتخاب کنید. اندازه بازار تعداد کاربران تاکسیهای آنلاین در ایران نزدیک ۱۰ میلیون کاربر تخمین زده میشود که به سرعت در حال رشد بوده و تا پایان سال ۹۷ تمام شهرهای تهران را تحت پوشش خود در میآورند. بازار هدف با بررسی تعداد دانلود اپلیکیشنهای مختلف میتوان به این نتیجه رسید که حداقل ۱ میلیون از کاربران دو یا تعداد بیشتری اپلیکیشن تاکسی آنلاین را همزمان روی گوشیهای خود دارند که به عنوان بازار هدف کرایه چی برای جامعهای که هر سرویس را در شرایطی انتخاب میکنند مناسب است. روش درآمدزایی روش درآمدزایی کرایه چی از طریق affiliate marketing و همکاری با تاکسیهای آنلاین برای برنامههای مارکتینگی متفاوت در شهرهای مختلف برای جذب کاربر است. تاکسیهای آنلاین میتوانند تخفیفهای ویژه خود را معرفی کرده و بر اساس استراتژی خود کاربران خاصی را جذب کنند. هزینه ها مهمترین هزینه این استارتآپ مارکتینگ و افزایش تعداد کاربران است. اطلاع رسانی شبکههای اجتماعی و تبلیغات در تلگرام و اپلیکیشنهای دیگر بهترین کار برای جذب کاربران است. مزیت رقابتی صحبت با سه سرویس تاکسی آنلاین برای همکاری و رابط کاربری چابک از مزیتهای این سرویس است. دستاوردها بیش از ۵ هزار دانلود در ۲ هفته از دستاوردهای مهم این اپلیکیشن است.