بررسی، مقایسه و ارائه خدمات مالی
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) ارائه راهکار برای انتخاب خدمات مالی (بانکی، بیمه و ...) متناسب با نیاز هر کاربر، ایجاد امکان تهیه (خرید) خدمت مالی. سوپرمارکت مالی اندازه بازار اندازه بازار تمام کسانی که در ایران حسب بانکی دارند یا خدمات بیمه و بورس استفاده میکنند بازار هدف دارندگان حساب بانکی و نیازمندان خدمات بیمه، بورس که فعالیت آنلاین دارند. روش درآمدزایی تبلیغات Advertising اشتراک خدمات Freemium بازاریابی واسطهای Affiliate marketing هزینه ها اپلیکیشن موبایل جذب نیرو، تبلیغات: (lead generation) اطلاع رسانی روشهای مختلف دیجیتال مارکتینگ و هک رشد مزیت رقابتی اولین در بازار