فرامحتوا، آژانس تخصصی بازاریابی محتوا است که فعالیت خود را با تمرکز بر حوزه تدوین استراتژی محتوا و همچنین تولید محتوا آغاز کرده است.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) فرامحتوا، آژانس تخصصی بازاریابی محتوا است که فعالیت خود را با تمرکز بر حوزه تدوین استراتژی محتوا و همچنین تولید محتوا آغاز کرده است. فرامحتوا قصد دارد با ارائه خدمات تولید محتوای با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت از اثربخشی فرایند بازاریابی محتوا و تولید محتوا را برای کسب‌وکارهای ایرانی رقم زند. هدف اصلی از تولید محتوا برای کسب‌وکارها در هر سطح، تعامل اثربخش با مخاطبان خواهد بود که فرامحتوا با تحلیل پرسونای مخاطبان و تدوین استراتژی محتوا پیش از شروع مراحل تولید محتوا، سعی دارد با استفاده از راه‌کارهایی متفاوت در بازاریابی محتوا نظیر بازاریابی وبلاگی و بازاریابی ویدیویی، به این مهم دست یابد و کیفیت تولید محتوای خود را متناسب با پرسونای مخاطبان افزایش دهد. فرامحتوا با توجه به دانش تخصصی و منحصربه‌فرد خود در تدوین استراتژی محتوا و تولید محتوای اثربخش، با هدف ارتقای دانش محتوا در سطح کسب‌وکارها، بازاریابان محتوا و همچنین تولیدکنندگان محتوا، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تدوین استراتژی محتوا و کارگاه‌های تخصصی تولید محتوا کرده است. اندازه بازار باتوجه به ضریب رشد اینترنت و رجوع کیسب و کارها به داشتن وبسایت و کسب و کار اینترنی به جرات میتوان گفت ما در معادله اقیانوس آبی قرار میگیریم و تمامی کسب و کارهای داخلی و خارجی نیازمند به حضور در بازار ایران جز مشتریان ما می توانند باشند. بخش دوم بازار ما علاقه مندان به دوره های بازاریابی محتوا و تولید محتوا هستند که ما در بخش اول و دوم فعال هستیم . بازار هدف تمامی شرکتهای فعال بازار و کسب و کارهای آنلاین وسنتی نیازمند حضور در بازار تجارت الکترونیک و کسانی که علاقه مند به یادگیری در صنعت محتوا می باشند . روش درآمدزایی فروش استراتژی بازاریابی محتوا تولید محتوا آموزش بازاریابی محتوا ابزارهای آنلاین بازاریابی محتوا پلتفورم آموزش بازاریابی محتوا به صورت آنلاین طراحی سایتهای مختلف بر پایه محتوا هزینه ها هزینه های روزمره و هزینه تولید و نیروی ستادی جز هزینه های جاری می باشد اما این سرمایه پذیری صرفا برای توسعه می باشد اطلاع رسانی هم بنیان گذاران و سهام داران مجموعه از بنیان گذاران هفته نامه استارتاپی شنبه هستند و مدیای شنبه کمک بزرگی برای معرفی فرامحتوا می باشد و شبکه گسترده ی شرکای تجاری و تیم همراه آنها بسیار تا به اینک کاربردی و راه گشا بوده. مزیت رقابتی تیم تخصصی مدیریت با سابقه ۱۴ ساله در حوزه محتوا دانش روز بازاریابی محتوا نیروی انسانی متخصص در مقاطع تحصیلی عالی کیفیت محتوای مبتنی بر تجربه با تکیه بر دانش تیم فریلنسر متخصص و آزموده ساختار تولید محتوای مبتنی بر مدلهای رفتار مصرف کننده شبکه ی از شرکای تجاری ایجاد شده توسط مجموعه فرامحتوا دستاوردها کسب درآمد و عبور از نقطه سر به سر و سود دهی طی ۹ ماه تدریس بازاریابی محتوا توسط مجموعه فرامحتوا در دانشگاه تهران پس از تايید هیٔت علمی دانشگاه و تدریس در آکادمی های معتبر در تهران بالغ بر ۱۴۰ مشتری محتوا و ۴۵۰ دانشجوی علاقه مند به این حوزه را در حال حاضر پوشش داده ایم.