کادوکارت

کادوکارت پلتفرمی جهت تامین کادو و هدیهایجاد باشگاه مشتریان برای اشخاص حقوقی و شرکت ها و سازمانهایی که ایجاد باشگاه برایشان غیرممکن و هزینه بر است

کادوکارت پلتفرمی جهت تامین کادو و هدیه ایجاد باشگاه مشتریان برای اشخاص حقوقی و شرکت ها و سازمانهایی که ایجاد باشگاه برایشان غیرممکن و هزینه بر است
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) مشتریان حقیقی :کلیه افراد در طول سال مناسبت هایی دارند که نیاز به خرید کادو و هدیه دارند , فراموش کردن مناسبت ها ,خرید بهترین هدیه ,خرید دقیقه 90 ,کمبود زمان ,عدم تنوع کالا مشکلاتی هست که همواره برای خرید هدیه مطرح است مشتریان حقوقی: مشکل مشتریان حقوقی تکراری بودن کالاهای اداری و مناسبتی , جذاب نبودن هدیه ها و نداشتن مرجع واحدی از کادو گیرندگان و قطع ارتباط با انها بعد از مدت کوتاهی است. پیشنهاد ما ایجاد باشگاه مشتریان اختصاصی برای هر مجموعه و استفاده از امکانات تبلیغاتی و تجاری ما و ایجاد وفاداری در کارمندان مجموعه ؛ دسته مشتریان یا کاربران یک شرکت یا حتی شرکت کنندگان همایش یا سمینار می باشد اندازه بازار تقریبا 4.300 میلیون نفر از جمعیت سراسر کشور (که بین 15 تا 70 سال , دسترسی به اینترنت, ساکن شهرها,اهل خرید اینترنتی و متمایل به خرید کادوی اینترنتی هستند) و به طور متوسط هر فردی در طول سال 10 مناسبت دارد که یعنی 43 میلیون کادوی اینترنتی و همینطور خیل انبوه شرکت ها ,سازمان ها ,ادارات ,مجموعه ها و حتی فروشگاه ها که نیاز به ایجاد باشگاه اختصاصی دارند بازار هدف مشتریان حقیقی : کلیه افرادی که در طول یکسال کادو می خرند مشتریان حقوقی : شرکت ها ,سازمانها ,ادارات ,و هر صنفی که تعداد مشتری یا کاربر دارد روش درآمدزایی روش اول : کسب درصد از فروش کالا ها می باشد روش دوم: فروش و شارژ کارت هدیه روش سوم : استراحت و خواب پول روش چهارم :ایونت مارکتینگ هزینه ها هزینه نیروی انسانی --- هزینه اجاره محل کار--- هزینه های ثابت و جاری محل کار--- هزینه تبلیغات و مارکتینگ هزینه توسعه وب اطلاع رسانی تبلیغات مجازی: شبکه های مجازی ,ایمیل مارکتینگ, تولید محتوا, سئو و جستجوی موتورهای جستجو,تبلیغات کلیکی ,---- تبلیغات محیطی:استرابرد , اسپانسرینگ مراسم ,پخش پوستر در مراکز خرید ,---- امکانات خود سایت و اپلیکیشن و مزایای خرید از سایت ,که باعث تبلیغ دهان به دهان خواهد شد ---- و همچنین cobranding مزیت رقابتی تاکید بر روی خدمات بر خلاف سایر فروشگاه ها افزودن مشتریان حقوقی به مارکت و به طبع بزرگ شدن بازار هدف سابقه همکاری و طولانی تیم و اشنایی به نقاط قوت و ضعف تنوع و تخصصی بودن کالاها دستاوردها استقبال مشتریان و مشاهده بازخورد مشتقیم آنها در شبکه های مجازی و رضایت سنچی بعد از خرید, به نحوی که در کمتر از 3 سال تعداد مشتریان نسبت به سال اول تقریبا 12 برابر شده اند . و همچنین میزان بازگشت مشتریان بیشتر از 3 بار خرید در طول یک سال 54 درصد می باشد و جلب توجه مشتریان حقوقی

گوشیلو

گوشیلو

  • فروشگاه تخصصی گوشی موبایل
گل‌آف

گل‌آف

  • گل فروشی آنلاین اصفهان
هایپر۸۱۱۸

هایپر۸۱۱۸

  • تجربه خریدی متفاوت