آینه هوشمند ( دستگاه پرو مجازی لباس) امکان تست لباس به صورت مجازی را به کاربران می دهد. این دستگاه کارکرد تبلیغاتی و یا کربردی می تواند داشته باشد. طرح کسب و کار
ایده اصلی (مشکل / راه حل)
اینه هوشمند فرسیما یک دستگاه پرو مجازی لباس میباشد. این دستگاه در موقعیت کاربردی میتواند امکان پرو لباسهای داخل فروشگاه، ست کردن مجموعهای از لباسها، پرو لباس های دوخته نشده و ... را به مشتری بدهد و صاحب مغازه را از دردسرهای پرو مشتریان خلاص کند. از طرفی این دستگاه ابزاری تبلیغاتی برای برندهای بزرگ بوده، چنانکه میتواند در مکانهای عمومی قرار گرفته و یک استند تبلیغاتی متحرک باشد. برای فروشگاه ها و پاساژها نیز ویترینی برای همه منظور گردد.
اندازه بازار
مشتری این دستگاه تمامی فروشگاه های بزرگ، پاساژها و برندهای پوشاک می باشد.در حال حاضر حدود 1397 واحد فروش نمایندگان برند، 2366 واحد پاساژ و مرکز خرید در سراسر کشور داریم. از طرفی این دستگاه میتواند به عنوان ابزار تبلیغاتی در ایستگاه های مترو، قطار و فرودگاه ها و پایانه های مسافربری قرار گیرد.
بازار هدف
بازرا هدف به چند دسته کلی تقسیم میشود.
1. پاساژهای بزرگ
2. برندهای پوشاک ایران
3. طراحان لباس
4. پارچه فروشی ها
روش درآمدزایی
فروش، پشتبانی، توسعه، و تبلیغات
هزینه ها
1. هزینه های سخت افزاری دستگاه 2. هزینه نیروی انسانی 3. هزینه های تبلیغات 4. هزینه مکان و آفیس
اطلاع رسانی
محصول ما B2B هست از این رو مذاکره و برگزاری جلسات با مشتری گزینه مناسبی می باشد. از طرفی چون استفاده کننده نهایی محصول مردم هستند، از طریق شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان
مزیت رقابتی
اینه هوشمند یک دستگاه بر پایه تکنولوژی واقعیت افزوده می باشد که دستیابی به این تکنولوژی با توجه به چالش های آن در این حوزه بسیار سخت می باشد.
دستاوردها
حضور در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، اشتفاده از تکنولوژی جدید واقعیت افزوده