آریا مال

آریا مال ، یک مال آنلاین ایرانی در جایگاه یک بستر ایمن برای دسترسی کاربران به تامین‌ کنندگان کالاهای با کیفیت و دارای برند داخلی و خارجی است.

استارتاپ

آریا مال ، یک مال آنلاین ايراني در جایگاه یک بستر ایمن برای دسترسی کاربران به تأمین‌ کنندگان کالاهای با کیفیت و دارای برند داخلی و خارجی است.
ایجاد یک بازار آنلاین و مبتنی بر دانش و هوشمند در تجارت مشابه یک مال یا فروشگاه بزرگ برای عرضه کالا ، خدمات ، فرهنگ و سرگرمی . بدین صورت که با جذب هوشمندانه برندها و عرضه کنندگان، مشتریان بتوانند از خدمات بهره مند گردند. آریا مال در تلاش برای مجازی سازی یک بازار بزرگ الکترونیک با در نظر گرفتن سهولت دسترسی ، تبلیغات برندها ، کالاها و خدمات با کیفیت برای مردم میباشد. در این سامانه از روشهای بازاریابی چند سطحی و فروش به صورت مستقیم و فروش به صورت گروهی و همچنین مدیریت فروش با کمک دانش و تعیین محدوده آن و بکارگیری سیستم تحلیل دانش در تخفیف، به روز رسانی ، کسب درآمد و کارآفرینی و واسطه گری علمی و الکترونیک استفاده می شود. اندازه بازار آریا مال یک ایده نوین است و با تغییرات در بازارهای موجود داخلی و خارجی به دست نیامده است و یک تفکر جدید در فروش و کسب وکار الکترونیک با رویکرد فناوری و هوش تجاری است و اصل ایجاد آن نگهداری بازار سنتی در کنار بازار الکترونیک و ترکیب آن دو است. بنابراین با هیچ گونه از سیستم و کسب و کارهای موجود مشابه نبوده و نمونه برداری نشده است. اندازه بازار به سبب تنوع پلتفرم و تنوع بازارهای تخصصی بسیار گسترده است. بازار هدف کارآفرینی، به کارگیری تکنولوژی خدمات فناوری اطلاعات در سطح آنلاین و اینترنت، ترکیب هوشمند مدلهای کسب و کار الکترونیک B2B , B2C و.. با شناخت پلتفرمهای خارجی و داخلی و ایجاد یک زنجیره فروش و تامین آنلاین و آفلاین و ترکیب آن دو به صورت اتوماتیک با بهره گیری از سطوح نیروی کار تخصصی و غیر تخصصی و ایجاد یک بازار بزرگ تخصصی که شامل ترکیب بازارهای مختلف و متنوع از سیستمهای فروش آنلاین میباشد. تقسیم بندی و دسته بندی مشتری ، تشخیص بازار هدف و تشخیص اصالت کالا و خدمات و کیفیت بهینه آنهاست. روش درآمدزایی به کار گیری دانش مبتنی بر جمع آوری و تحلیل داده های بزرگ و به کارگیری کنترلهای امنیتی خاص در نگهداری و به کارگیری برنامه نویسی هوشمند در تولید دانش و تشخیص عملکرد خرید و فروش و بازار یابی چند سطحی جهت ایجاد کار آفرینی آنلاین. نوآوری در ایجاد کاهش هزینه ها مانند ترافیک و آلودگی هوا و صرفه جویی زمان و منطبق با پرداخت مصرف کننده به کمک داده کاوی و تحلیل داده ای و تحلیل تجاری هوشمند. روش درآمد زایی مبتنی بر پلتفرم اجرایی میباشد و به عنوان نمونه در حال حاضر از روش B2C و B2B بهره میبریم. هزینه ها 1 برنامه نویس و کارشناس 2 کامپیوتر و ملزومات مورد نیاز 3 تجهیزات شبکه و سرور 4 تحلیل گر و گرافیست 5 نرم افزار جانبی اصلی 6 تجهیزات آزمایشگاهی 7 کارشناس فنی و ناظر 8 مشاور ارشد و معمار 9 خدمات و پشتیبانی برای فاز نخست مبلغ 300 میلیون تومان برآورد هزینه نموده ایم. اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی تخصصی مانند لینکدین برای ارتباط با صاحبان کسب و کار و مشتریان به نسبت از دیگر شبکه ها مانند اینستاگرام ، توییتر و غیره بهره میبریم. برگزاری جشنواره ها به مناسبت رویدادهای مختلف با آفرهای ویژه ارتباط مستقیم با زنجیره تامین کالا و خدمات در داخل و خارج کشور شرکت در همایشها و نشستهای تخصصی به منظور شبکه سازی و بازاریابی همکاری با پلتفرمهای فعال داخلی به منظور کسب تجربه و تعامل سیستمی بازاریابی ویدیوئی به کمک آپارات و نیز مجله خبری برای مخاطبان مزیت رقابتی ایجاد سیستم نرم اقزاری هوشمند با به کارگیری متخصصین فناوری و ایجاد یک تیم طراحی و عملیاتی پروژه و جذب نیروهای غیر متخصص در لایه های عملیاتی پایین تر. این سیستم دارای چندین فاز عملیاتی است که در هر فاز زیر فازهای اجرایی به صورت موازی پیاده سازی و اجرا میشوند. آریا مال یک ایده نوین است و با تغییرات در بازارهای موجود داخلی و خارجی به دست نیامده است و یک تفکر جدید در فروش و کسب وکار الکترونیک با رویکرد فناوری و هوش تجاری است و اصل ایجاد آن نگهداری بازار سنتی در کنار بازار الکترونیک و ترکیب آن دو است. دستاوردها در ابتدا به عنوان پایان نامه کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی امیرکبیر به نام : طراحی و پیاده سازی بازار آنلاین آریا مال ارایه و ثبت گردید. به عنوان ایده در دانشگاه علامه طبرسی تحت عنوان : آریا مال سامانه هوشمند مدیریت دانش ترازبندی گردش تولیدی و خدماتی تامین کننده ، مشتری و کارگزار و فروش آنلاین با رویکرد مدل کسب و کار B2B , B2C , C2C, G2B, G2C , H2H مورد پذیرش واقع و ثبت گردید. نماد اعتماد الکترونیکی به مدت دو سال هست که دریافت گردیده است و عرضه کالا و خدمات شروع شده است. توانستیم با شرکتها و برندها ، تولید کنندگان و عرضه کنندگان داخلی و خارجی در زمینه های گوناگون همکاری نماییم.

بازاریاب

بازاریاب

  • بستر سفارش دهی آنلاین از فروشگاه به شرکتهای پخش ( b۲b )بستر سفارش دهی آنلاین ...
زاکولا

زاکولا

  • خرید بدون مرز از بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهان
گل‌آف

گل‌آف

  • گل فروشی آنلاین اصفهان