زودشور یک سرویس On demand که در حوزه pickup & delivery لباس ها و خدمات خشکشویی فعالیت میکند.
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) زودشور یک سرویس On Demand برای خدمات خشکشویی است که در حوزه Pickup & Delivery لباس ها در شهر های بزرگ، پرجمعیت و شلوغ به ارایه خدمات می پردازد. مدل این کسب و کار به این صورت است که مشتری به صورت Online از طریق اپلیکیشن موبایل و وب سایت خدمات مورد نظر خود را درخواست میکند و سرویس های زودشور برای دریافت لباس ها به آدرس مشتری رفته و لباس را پس از پروسه خشکشویی ظرف حداکثر 48 ساعت تحویل می دهند. در این نوع کسب و کار برای خدمات خشکشویی لباسها، با بهترین مراکز خشکشویی در هر منطقه قرار داد بسته شده و براساس آدرس مشتری، لباس ها به نزدیک ترین خشکشویی طرف قرار داد ارائه میگردد و پس از فرآیند خشکشویی و تایید کیفیت خدمات انجام شده، لباس ها به مشتری تحویل داده خواهند شد. اندازه بازار در مرحله فعلی بازاری که برای خدمات در نظر گرفته شده است مناطق 1 الی 8 می باشند که طبق آخرین آمار 4,278,097 نفر و تعداد 1,469,758خانوار در این مناطق زندگی می کنند. بر طبق آخرین آمارهای نصب اپلیکیشن تعداد 5500 نصب فعال بر روی موبایل ها صورت گرفته شده است. بازدید سایت نیز روزانه تقریبا 300 آی پی مجزا با رتبه اکسا 5000 هزار می باشد که می توان با استراتژی بازاریابی مناسب درصد زیادی از آمار گفته شده را به مشتریان بالقوه و وفادار تبدیل نمود. محاسبه TAM : طبق آمار بدست آمده تمامی 4278097 نفر جز افرادی می باشند که می تواند از خدمات خشکشویی استفاده نمایند. بازار هدف - توجه به قیمت خدمات: ارایه خدمات با کیفیت و ممتاز با قیمت های ثابت در زودشور ارایه خواهد شد و مشتریان می توانند به دریافت خدمات ممتاز با حداقل هزینه های خشکشویی را نمایند. - برای شستو شوی لباس های خود از خشکشویی استفاده میکنند. - آشنا با بستر اینترنت و موبایل - افراد شاغل و پرمشغله - دارای وضع مالی متوسط رو به بالا - افرادی که به دریافت خدمات متنوع علاقه دارند. - افرادی که نیاز به دریافت خدمات خاص دارند. - افرادی که نیاز به دریافت خدمات در کمترین زمان ممکن را دارند. روش درآمدزایی درآمد زودشور از مابه التفاوت قیمت توافقی با خشکشویی های طرف قرار به دلیل عمده کار کردن با آنها و قیمت ارائه خدمات به مشتریان است. در حال حاضر این تخفیف حدود 30% میباشد هزینه ها حمل و نقل لباسها توسط زودشور با استفاده از ماشین های پراید وانت تجهیز شده انجام میپذیرد. سرویس حمل و نقل ما با مراجعه به آدرس درج شده در سفارش به همراه بگ ها ی طراحی شده برای لباس های تمیز که نیاز به اطو دارند و بگ های جداگانه برای لباس هایی که نیاز به خشکشویی و شستشو و اطو دارند مراجعه میکنند و مشتری لباس های خود را به تفکیک در بگ های مخصوص زودشور قرار میدهند. بیشترین هزینه زودشور ، هزینه نیروی انسانی راننده و نیروی پشتیبانی و CALLCENTER میباشد و سپس خرید تجهیزات حمل و نقل اطلاع رسانی تبلیغات آنلاین : تبلیغات در سایت های معتبر برای جذب بازدید کننده و ورد به سایت درج ریپورتاژ در سایت های معتبر برای آشنایی مخاطبان با خدمات ارایه شده و معرفی سیستم تبلیغات در موبایل که شامل بالا رفتن نصب های فعلی در مارکت های مختلف و آشنایی با زودشور خواهد گردید. ایمیل مارکتینک ارسال اس ام های تبلیغاتی بازاریابی محتوایی بازاریابی در شبکه های اجتماعی تبلیغات آفلاین : تبلیغات محلی شامل استند در پاساژ های بزرگ , حضور در مارکت های مختلف جهت معرفی محصول و خدمات, ارسال اس ام اس های تبلیغاتی به بازارهای مورد نظر بازاریابی دهان به دهان: زودشور سعی دارد با ارایه خدمات عالی و جلب رضایت مشتریان, به جذب مشتریان جدید بپردازد. حضودر نمایشگاه ها و رویدادهای معتبر برای معرفی خدمات خشکشویی آنلاین برگذاری رویدادهای مختلف برای آشنایی و فرهنگ سازی استفاده از خدمات آنلاین بوجود آوردن کمپین های تبلیغی و حمایتی با حضور استا مزیت رقابتی زودشور نسب به رقبا مزیت رقابی زیادی از جمله: - اولین بودن در مارکت - داشتن اپلیکیشن با UI و UX مناسب - نصب بیش از 2000 نفر در کافه بازار و 2200 نفر در سیب اپ - پوشش دهی مناطق 1 تا 8 تهران که بیشترین پوشش دهی نسبت به دیگر رقبا است - سرویس دهی از ساعت 9 صبح تا 12 شب که بیشترین زمان سرویس دهی بین رقباست و تحویل سرویس 24 الی 48 ساعته که اکثر رقبا تحویل بیش از 72 ساعته دارند - داشتن تیم تولید محتوا و مجله خبر در آدرس zoodshoor.com/mag و رتبه الکسای 5800 ایران که با اختلاف بسیار بالا نسبت به نزدیک ترین رقیب - حضور فعال در شبکه ها و رسانه های معتبر - شرکت در همایش های معتبر و نمایشگاه ها - برگذاری همایش ها و اسپانسرینگ همایش های مختلف - شناخت بازار - ارتباطات خوب در حوزه آی تی و رسانه ها دستاوردها معرفی سرویس خشکشویی آنلاین برای اولین بار در ایران، ثبت نام بیش از 3500 کاربر در سیستم زود شور، انجام بیش از 10.000 سفارش تا فروردین ماه 97، رسیدن به رتبه الکسای 4500 ایران در اسفند ماه 96، مجله اینترنتی با بازدید بیش از 300 بازدید کننده واحد، بیش از 5500 نصب اپلیکیشن در مارکت های اندروید و IOS, داشتن صورت های مالی دقیق و شفاف، داشتن تیمی جوان و منسجم و پر امید و کارآفرینی برای بیش از 10 نفر و مصاحبه های متعدد با خبرگزاری های تخصصی استارت آپی مثل شنبه مگ ، شنبه پرس ، ماهنامه پیوست و برنامه های مختلف آپارت در حوزه کسب و کار و فناوری و…..