مسیر طلایی

هوشمند سازی پخش مویرگی با تهیه نقشه های مناسب و به کارگیری نرم افزارهای حمل و نقلی و لجستیک کالا

غیرفعال

هوشمند سازی پخش مویرگی با تهیه نقشه های مناسب و به کارگیری نرم افزارهای حمل و نقلی و لجستیک کالا

روزانه هزاران خودرو برای رساندن کالای خود به مقاصدشان نظیر پست، مشتریان خرید آنلاین، سوپرمارکتها، داروخانه ها، فروشگاه ها و... در سطح شهر در حال تردد هستند اما به دلیل عدم مدیریت صحیح و آنلاین آنها در مسیریابی بهینه و مدیریت ناوگان، اتلاف زمان و هزینه زیادی در صنعت پخش ایران وجود دارد. حال آنکه روشهایی وجود دارد که با تهیه نقشه های مناسب و به کارگیری نرم افزارهای حمل و نقلی و لجستیک کالا، می توان پخش کالا را به طور دقیق بهینه نمود و همزمان ناوگان پخش را کنترل، نظارت و هدایت کرد تا در هنگام ماموریت از بهترین مسیر ممکن به بیشترین تعداد مشتری سرویس داد. این کار در کشورهای پیشرفته بواسطه وجود نقشه ها و نرم افزارهای مناسب به خوبی انجام می شود اما در ایران به علت نبود نقشه های مناسب، چنین کاری عملی نیست. چرا که هیچیک از نقشه های موجود برای ایران )همانند( OSM, Here Bing Maps, Google Maps به علت نداشتن مشخصات دقیق هندسه مسیر و اطلاعات ترافیکی مناسب نیستند. هم اکنون مسیریابی توزیع مویرگی در ایران به صورت تجربی توسط رانندگان و یا به صورت دستی توسط بخش لجستیک انجام میشود که بهینه نیست. اندازه بازار حجم عمده ای از حمل بار درون شهری بازار هدف شرکت های پخش در تهران روش درآمدزایی به ازای هر سرویس در ماه هزینه ها 350 میلیون اطلاع رسانی جلسه حضوری با مدیران لجستیک کارخانه های مد نظر مزیت رقابتی نقشه های بومی و منحصر به فرد دستاوردها رتبه اول در نخستین ایده بازار صنعت حمل و نقل

صاپست(صندوق الکترونیکی پست ایرانیان)

صاپست(صندوق الکترونیکی پست ایرانیان)

  • صاپست (صندوق الکترونیکی پست ایرانیان) یک نشانی برای همیشه
حمل و نقل سبز

حمل و نقل سبز

  • تحویل کالا با رعایت استانداردهای محیط‌زیست
اسپید

اسپید

  • سامانه هوشمند توزیع و حمل و نقل