ریوال شو

سامانه ثبت نام آنلاین مسابقات و رقابت های فرهنگی ، هنری و ورزشی

غیرفعال

سامانه ثبت نام آنلاین مسابقات و رقابت های فرهنگی ، هنری و ورزشی
طرح کسب و کار ایده اصلی (مشکل / راه حل) سامانه و یا محیطی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان ، جوانان و حتی بزرگسالان که با مراجعه به وب سایت و با توجه به تخصص و علاقه خود ، مسابقه مربوط به موضوع تخصص خود را پیدا کنند و سپس بعد از خواندن کامل اطلّاعات در آن مسابقه ثبت نام کنند و سپس شرکت کنند . در این محیط هیچ گونه محدودیت موضوعی وجود ندارد و در همه موضوع ها (فرهنگی ، هنری ، ورزشی ) مسابقه ای ایجاد خواهد شد . اندازه بازار طبق آماری که در شبکه های مجازی جمع آوری شده است ، از هر 10 نفر ، دو نفر "ورزش" را دنبال می کنند و سه نفر در رشته های های "علمی و فرهنگی" تحصیل و فعالیت می کنند و در آخر دو نفر هم به رشته "هنر" علاقه مند و در این ضمینه فعالیت می کنند . پس می توان به صورت تقریبی گفت که ریوال شو برای 7 نفر از 10 نفر می تواند مفید باشد . بازار هدف اولین بازار و مهم ترین هدف ، پر کردن اوقات نوجوانان و جوانان می باشد زیرا این رده سنی یکی از مهم ترین و حساس ترین و دوره ها می باشد و خطر های گوناگونی آن ها را در جامعه تهدید خواهد کرد و در مرحله ی بعد ایجاد انواع فرهنگ سازی در انواع مسابقات (مانند فرهنگ سازی کتابخوانی) روش درآمدزایی هر مسابقه ای که اجرا خواهد شد ، برای تامین جایزه نفرات برتر و دیگر موضوعات نیاز مند به ورودی مسابقه می باشد . هر فردی که بخواهد در مسابقه یا رقابتی شرکت کند ، میبایست مبلغی که برای ورودی مسابقه تعین گردیده است را بپردازد تا در رقابت شرکت داده شود . از مبلغی که به عنوان ورودی دریافت گردیده است ، 10 تا 15 درصد درآمد خالصی می باشد که به عنوان سود دریافت می شود . هزینه ها به این دلیل که این کسب کار ، پایه اصلیش بر روی وب سایت می باشد ، بیشتر هزینه ها در بروزرسانی و تامین نیاز های سایت می باشد که برخی از این هزینه های مربوط عبارت اند از : تاًمین سئو - تبلیغات و بازاریابی (بیشتر برپایه دیجیتال مارکتینگ) - ساخت اپلیکیشن اندروید - ساخت اپلیکیشن ios -تولید و محتوا و ... اطلاع رسانی تبلیغات فیزیکی مانند بنر و بیلبورد - تبلیغات در فضاهای مجازی - ایجاد مراسم ها ی همگانی - استفاده از co-branding(برندسازی مشترک) و البته بعد از مدتی وب سایت به صورت کامل توسعه یافت باعث تبلیغات دهان به دهان خواهد شد . مزیت رقابتی داشتن محیط در بستر وب و اپلیکشن (رقیب ها فقط از شبکه های مجازی استفاده می کنند و اصول برندینگ را رعایت نمی کنند ) تاکید بر روی خدمات بر خلاف سایر فروشگاه ها افزودن مشتریان حقوقی به مارکت و به طبع بزرگ شدن بازار هدف سابقه همکاری و طولانی تیم و اشنایی به نقاط قوت و ضعف تنوع و تخصصی بودن مسابقه ها .